حجت الاسلام محمدیان در گردهمایی انقلابیون جوان:

کسانی که درگیر چربی و شیرینی دنیا هستند، خط امام(ره) را تحریف می‌کنند تا اشرافیت خود را توجیه کنند

کدخبر: 2071845

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: کسانی که درگیر چربی و شیرینی دنیا هستند ناچارند خط امام(ره) را تحریف کنند تا اشرافیت خود را توجیه کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: حجت‌الاسلام محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها عصر امروز در گردهمایی انقلابیون جوان که در حسینیه جماران برگزار شد، امام(ره) را ادامه دهنده راه و مکتب انبیا دانست و گفت: امام (ره) استمرار اسلام ناب محمدی (ص) بود. برخی با تعمد و برخی از روی کم توجهی سعی می‌کنند امام را فقط یک چهره سیاسی معرفی کنند که مانند بقیه سیاست مداران وارد مبارزه با رژیم شاهنشاهی شد.

وی افزود: وقتی امام (ره) را به عنوان یک شخصیت سیاسی معرفی می‌کنند پس همان تحلیل‌هایی که در رابطه با سیاسیون می‌شود در رابطه با امام هم می‌شود و یک چهره ناقص از امام ارائه می‌شود که برای نسل امروز از جاذبه‌ای برخوردار نیست.

نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تاکید کرد: آن زمانی که امام مبارزه را آغاز کرد سیاستمداران زیادی بودند که سال‌ها در میدان سیاست خاک خورده بودند ولی قدرت آنچنانی نداشتند و حتی تهدید هم به شمار نمی‌رفته است.

محمدیان تاکید کرد: آنچه باعث شد ملت ما با تمام وجود اما مرا پذیرفته برای پیروی از جان خود مایه بگذارند جنبه الهی و شخصیت معنوی امام (ره) بود.

وی ادامه داد: ملت دیدند مردی با لباس و کسوت انبیا پرچم مبارزه را بر دست گرفته و از زاویه تکلیف الهی به مسائل نگاه می‌کند، با نام و برای خدا به دنبال آزادی ملت از سلطه طاغوت است.

وی گفت: مردم ما امام(ره) را نائب امام زمان (عج) می‌دانستند و به همین دلیل ایشان را به رهبری خود پذیرفتند.

نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: ملت با شور و شعور حمایت از امام کوشیدند و نسبت به ایشان کم نگذاشتند، امام پرچمی را که انبیا بر دوش داشتند برافراشت تبر ابراهیم را در دست گرفت تا پای مدرن عصر جدید را بشکند و شکست. عصای موسی را بر دست گرفت تا سحر جادوگران عصر مدرن را باطل کند جادوگرانی که با عنوان حقوق بشر به دنبال بردگی حقوق بشر بودند و امام با دم عیسوی آمد تا کسانی که در باطلاق فساد و تباهی گرفتار شده بودند را زندگی بخشد و انسان را با اصل خودش آشنا و درد آنرا درمان کند.

محمدیان خاطرنشان کرد: امام (ره) پرچم لااله‌الله را بلند کرد تا پیام خاتم انبیا را به گوش همه برساند.

وی گفت: مردم ما سال‌های سال طعم تلخ استبداد و ستم پهلوی را کشیده بودند و زیر بار تحقیر سفارت‌های روس و انگلیس و بعد آمریکا کمر مردم خمیده شده بود. وقتی امام آمد بوی امیرالمومنین(ع) به مشام مردم رسید و امام هم به شایستگی پرچم پر افتخار عدالت طلبی را برداشت و پای آن هم ایستاد.

وی با بیان اینکه امام استمرار نهضت عاشورا بود، گفت: امام برای حفظ دین خدا حاضر به سازش با طاغوت‌های زمان نشد و کمر همت را برای مبارزه با یزید زمان بست.

وی افزود: امام(ره) تنها یک سیاستمدار نبود؛ سیاستمدار بود اما سیاستش سیاست عربی بود نه سیاست اموی. که در هیچ دو نقیضه‌ای این دو سیاست با هم تلاقی نکرده و فهم این دو از ضروری‌ترین نیازها برای علاقمندان انقلاب است.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها یادآور شد: امروز افتخار آمیزترین کلمه‌ای که می‌شود به جوانان انقلابی گفت فرزند روح الله بودن است. شما جوانان انقلابی فرزندان خلف امام هستید گرچه ایشان را ندید ولی پیامش را درک کردید و به مکتب امام وفادارید و برای اینکه پرچم توحید را بتوانید در دست بگیرید و راه امام(ره) را ادامه دهید باید شاخص‌های علوی را به خوب تحلیل کنید.

وی خطاب به دانشجویان گفت: فرزندان شایسته امام باید متوجه باشند که همان طور که انبیا و اولیای الهی مخالف سرسخت و دشمنان لجوجی داشتند امام هم همین طور بود اما چون فضایی سرشار از نیروهای انقلابی وجود داشت آنها نتوانستند ابراز اندام کنند امروز هم ناچارند تحریف خط امام را انجام دهند وگاهی دیده می‌شود حرفهایی در رابطه با امام می‌زنند که دروغ و تهمت است.

محمدیان ادامه داد: اخیرا می‌گویند امام قبل از انقلاب با آمریکا مسئله‌ای نداشته و بعد از انقلاب تحت تاثیر جریانات سیاسی و برخی اتفاقات به آمریکا ستیزی معتقد شده است یا می‌گویند امام معتقد به حذف شعار مرگ بر آمریکا بود.

وی تاکید کرد: الحمدلله تمام سخنان امام ثبت و ضبط شده و با اندک مراجعه‌ای می‌شود همه سخنان امام را پیدا کرد.

وی گفت: امام چند صد بار قبل از انقلاب بعد از تبعید به ترکیه و عراق و تبعید به فرانسه در رابطه با ‌آمریکا صحبت کرده و شاه را یک مزدور بی اراده در اختیار آمریکا دانسته است و با صراحت گفته مسئله ما آمریکاست، شاه یک مزدور بی اراده در اختیار آنهاست.

نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: بعد از انقلاب مهم‌ترین سند وصیت نامه امام(ره) است ببینید در مورد آمریکا چه سخنانی دارند. با این حال در روز روشن چنین تهمت‌هایی به امام زدند و این تهمت‌ها ظلم آشکاری به ساحت این مردم بزرگ است.

وی خاطرنشان کرد: برای کسانی که آمریکا وجودشان را گرفته انگار کلید تمام مشکلات در آمریکا یافت می‌شود و چاره‌ای جز ارتباط با آنان نمی‌بینند پس ناچارند امام را اینگونه تحلیل و خط ایشان را تحریف کنند.

وی گفت: کسانی که درگیر چربی و شیرینی دنیا هستند ناچارند خط امام(ره) را تحریف کنند تا اشرافیت خود را توجیه کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: باید بعد انقلابی امام و سازش ناپذیری ایشان را به جوانان ارائه کنیم امام ابعاد مختلفی دارد اما آنچه جوانان پر شور را جذب می کند بعد استکبارستیزی امام است. فرزندان روح‌الله باید در دانشگاه پرچم مکتب امام را با افتخار در دست بگیرند امام حق حیات معنوی به گردن ما دارد و ما هم باید به اینکه فرزند او هستیم افتخار کنیم و با صدای بلند ایشان را معرفی کنیم.

وی افزود: ملت ما در اطراف رهبر عزیزمان در حمایت از راه امام ایستادگی کرده و آینده قطعا روشن تر از گذشته است و این وعده الهی است و خدا ما را یاری خواهد کرد.

وی افزود: امروز هم با یاری خدا در یمن، سوریه،‌لبنان و بسیاری از مناطق دیگر می‌بینید که چگونه مردم مظلوم با تاسی از انقلاب اسلامی در برابر زورگویان ایستاده‌اند و افتخار می‌کنند که سرباز ایرانی به عنوان مستشار در کنار آنان است.

وی اظهار داشت‌: ما باید راه امام را دوباره بازخوانی کنیم و مکتب ایشان را به درستی ترویج کنیم، مبادا برخی رسانه‌ها باعث شوند که ما فکر کنیم دنیا آن گونه است که آنها می‌گویند.

ارسال نظر: