ابوطالبی در توئیتر؛

دولت اقتدار فرهنگی را برای مبارزه بافساد اصل می‌داند

کدخبر: 2071852

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور اظهار داشت: دولت که مسئول مبارزه با فساد است، اقتدار فرهنگی و روی آوری به فرهنگ را برای عبور از بحران های اجتماعی، مبارزه بافساد و نجات اقتصادملی اصل می‌داند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، ‌حمید ابوطالبی در یاداشتی در صفحه توئیتر خود نوشت: اکنون و پس از موفقیت های بی نظیر در سیاست خارجی و اقتصاد کلان، ضرورت پرداختن به امر ملی فرهنگ احساس می شود و این منحصر به ترمیم کابینه نبوده است؛ لذا است که امروز، دولت، همه را به فرهنگ خواند؛ به اخلاق مداری؛ به دینداری؛ به اصالت ها و هویت ها؛ به آرامش در جامعه؛ به حسن رفتار و کلام؛ و مردم سالاری.

وی افزود: دولت، امروز ندای مظلومیت فرهنگ اصیل ایرانی-اسلامی؛ بحران در ساختارهای کلان حوزه فرهنگ؛ پراکندگی مسئولیت و مراکز تصمیم گیری در امر فرهنگ را سر می دهد.

ابوطالبی نوشت: دولت نسبت به نگرانی های اجتماعی؛ رشد آسیب های فراوان جامعه؛ بحران در امر اخلاق و آینده فرهنگ و اجتماع؛ غلبه احساس بر عقلانیت درجامعه و هشدارمی دهد.

ابوطالی تاکید کرد: دولت که مسئول مبارزه با فساد است، اقتدار فرهنگی و روی آوری به فرهنگ را برای عبور از بحران های اجتماعی، مبارزه بافساد و نجات اقتصادملی اصل می‌داند؛ براین مبنا بود که امروز در مجلس و تعامل با نمایندگان عزیز، احساسی عمیق برای تفاهم دولت وملت پدیدآمد و محبت، مهربانی، دوستی و همزبانی موج می زد.

وی افزود:‌ امروز در مجلس تفاوتی اساسی وجود داشت، یعنی پرداختن اکثر نمایندگان به برنامه ها به جای شخصیت ها و رای آوری همه وزرای فرهنگی، نماد این تفاوت است.

ابوطالبی نوشت: امروز کنش های حکمت آمیز هیئت رییسه محترم، بویژه برادر گرامی دکتر لاریجانی، نماد نزدیکی دولت و ملت بود؛نماینده عزیزی هم خانه ملت را خانه دولت خواند.

وی افزود: دولت این حسن نظر مجلس و رای اعتماد به هرسه وزیر را ارج می نهد؛ آن را نماد اعتماد به رییس جمهور و دولت می داند و نخستین تجربه مشترک موفق با مجلس جدید.

منبع: ایرنا

ارسال نظر: