سعید قاسمی مطرح کرد

حذف دروس ارزشی از کتاب‎ها/ ماجرای دروغ اعطای وام در صندوق ذخیره فرهنگیان

کدخبر: 2071867

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: خیلی اتفاقی می‌بینیم با شیب ملایم درس شهید فهمیده از کتاب فرزندانمان حذف می‎شود؛ بعد خیلی راحت می‎گویند به معلمان ابلاغ می‌کنیم این درس را به دانش‌آموزان یاد بدهند!

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: سردار سعید قاسمی عصر امروز در مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت همدان با بیان اینکه چند اتفاق در مقطع کنونی در حال وقوع است که باید برای آن وقت بگذاریم، اظهار کرد: اگر برای آن وقت نگذاریم، می‌بازیم.

وی نمونه این باخت را در انتخابات گذشته دانست و اضافه کرد: اگر برای انتخابات آینده، وقت نگذاریم، سری بعد هم می‌بازیم.

* با شیب ملایم، درس شهید فهمیده را از کتاب فرزندانمان حذف می‎کنند!

این فرمانده دوران دفاع مقدس با لحنی کنایه‎آمیز، بیان کرد: خیلی اتفاقی می‌بینیم با شیب ملایم درس شهید فهمیده از کتاب فرزندانمان حذف می‎شود؛ بعد خیلی راحت می‎گویند به معلمان ابلاغ می‌کنیم این درس را به دانش‌آموزان یاد بدهند!

سردا قاسمی ادامه داد: رژیم صهیونیستی اعلام کرده که مشکل ما با ایران هسته‌ای نیست، بلکه مشکل ما موضوع دروسی است که به فرزندان این سرزمین ارائه می‌شود.

*تبیین چرایی حذف دروسی مانند شهید فهمیده

این فرمانده دوران دفاع مقدس اضافه کرد: بعد از حذف این دروس، می‎بینیم که نه تنها دم خروس که خود خروس بیرون می‌زند که حذف دروس از کجا آب می‌خورد؟!

وی این سؤال را مطرح کرد که آیا در این مدارس فرزندان ما مسائل شرعی را آموزش می‎بینند؟ آیا دشمن‌شناسی فرا می‌گیرند؟ آِیا ولایت‎پذیر می‌شوند؟ آیا تولی و تبری را یاد می‌گیرند؟! و...!

*ماجرای دروغ اعطای وام در صندوق فرهنگیان

سردار قاسمی با بیان اینکه بعداً می‎خواهند بعد از 15 سال شیوه آموزش با آن سبک در یک اردوی راهیان نور سه روزه، یک جوان انقلابی و حزب‌اللهی بسازیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه ما هم طالب این هستیم که طی چند روز یک فرد با آموزش‌های خاصی که طی چندین سال فرا گرفته را انقلابی کنیم، گفت: اما سؤال اینجاست؛ چطور این موضوع امکان دارد؟

وی با تأکید بر اینکه برخی در دولت سابق به ما گفتند «طرح تحول آموزش و پرورش نوشته شده و دیگر اینها نمی‌توانند کار اشتباهی بکنند»؛ تأکید کرد: امروز می‎بینیم تا اینها بیرون آمدند؛ 8 هزار میلیارد تومان اختلاس شد؛ این عدد را چطور می‎نویسند، اصلاً چند تا صفر دارد؟

سردار قاسمی تبیین کرد: در ماجرای فساد مالی مدعی می‌شوند، دزدی رخ نداده و فقط به چند نفر وام داده شده که برنگردانده‌اند!

وی افزود: حالا این‎ها به 20؛ 30 نفر وام داده‌اند و برنمی‎گردانند!؟

این فرمانده دوران دفاع مقدس خطاب به این افراد گفت: در مورد ما چه فکر کرده‌اید که چنین سخنانی را تحویل ما می‌دهید؟

وی با اشاره به اینکه این اختلاس نجومی از صندوق ذخیره فرهنگیان با حذف درس حسین فهمیده و دروس دیگر گره خورده است، اظهار کرد: از آن طرف هم می‌بینیم دنبال واگذاری مدارس خصوصی به هم حزبی‎های خودشان هستند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه جنگ تحمیلی را «جنگ جهانی سوم» دانست و مطرح کرد: ما در این جنگ، از 18 ملیت اسیر داشتیم و تمام دنیا در مقابل ما بودند، بنابراین کسی حق ندارد این جنگ را «جنگ ایران و عراق» بنامد، چراکه این جنگ، یک جنگ جهانی بود.

وی با تأکید بر اینکه باید به محتوای کتاب‌های دانشگاهی و مدارس حساس باشیم، درغیراینصورت فرزندمان را از دست داده‎ایم.

*جوانان حزب‌اللهی‌، محصول محرم و صفر هستند نه نظام آموزش فعلی

به گفته سردار قاسمی، جوانان حزب‌اللهی‌ و انقلابی، محصول هیأت و محرم و صفر هستند، نه نظام آموزشی فعلی و دانشگاه و مدرسه.

وی با بیان اینکه باید جوانان را به مناطق عملیاتی برد و آنها را از نزدیک با ارزش‌های شهدا آشنا کرد، این سؤال را مطرح کرد که پاوه در جوار همدان است، چرا بچه‎ها را به این مناطق نمی‌برید و آنها را با خاطرات دوران جنگ آشنا نمی‌کنید؟

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به سنگ‌اندازی برخی افراد در عدم اعزام دانش‌آموزان و دانشجویان به مناطق جنگی غرب کشور با این استدلال که آنجا امنیت نیست، گفت: اشتباه این افراد در این است که حضور این جمع در آن مناطق امنیت ایجاد می‌کند، در صورتی که معتقدیم آنجا کاملاً امن است و این حرف‌ها بهانه‌ای بیش نیست.

سردار قاسمی با بیان اینکه برخی مانده‌اند و عده‎ای نیز در آن طرف مرزها برای دفاع از انقلاب جان خود را فدا می‌کنند، گفت: برای قشر اول متأسفم!

وی با بیان اینکه باید مدرسه انقلابی ایجاد کرد و در آن فرزندان را با ارزش‌ها و مفاهیم انقلاب اسلامی آشنا ساخت، اظهار کرد: باید بین جوانان و نوجوانان، شفاف‌سازی کنیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در پایان برگزاری مانور بزرگ اربعین حسینی را فارغ از زیارت سیدالشهدا(ع)؛ زمینه‌ای برای نشان دادن قدرت مسلمانان دانست و چنین توضیح داد: باید با حضور در این مانور و رویکرد استکبارستیزی خود، تودهنی بزرگی به دشمنان بزنیم.

ارسال نظر: