بیانیه شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در سالروز ۱۳ آبان

شعار مرگ بر آمریکا ترجمان شعار "هیهات منا الذله" است

کدخبر: 2072054

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از ملت همیشه در صحنه و استکبارستیز ایران برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت روز 13 آبان از ملت بزرگ و عاشورایی ایران اسلامی دعوت کرد در ویژه مراسم تظاهرات ضد استکباری یوم‌الله سیزدهم آبان، فریاد رسای «هیهات منا الذله» حسینی را بار دیگر به گوش وجدان‌های آگاه و حقیقت طلب جهان برسانند.

متن بیانیه شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

فریادهای «مرگ بر امریکا» و غریو خروشان امواج سهمگین خشم انقلابی و نفرت و انزجار ملت استکبار ستیز و همیشه در صحنه ایران اسلامی، صبح پنج شنبه سیزدهم آبان ماه در «روز ملی مبارزه با استکبار جهان» در سراسر کشور طنین انداز می شود و مردم عاشورایی ایران بد عهدی و غیر قابل اعتماد بودن امریکا را در گوش جهانیان فریاد خواهند کرد.

یوم الله سیزدهم آبان تبلور خشم الهی ، انقلابی و حماسی ملت حسینی و عاشورایی ایران ظلم ستیز علیه استکبار جهانی و امریکا به عنوان "مصداق اتم استکبار" و سردمدار جریان ظلم و طاغوت است.

ملت عاشورایی ایران اسلامی و حسینیان زمان در تهران ( مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا ) و در بیش از 850 شهر و شهرستان سراسر کشور در یو م الهع 13 آبان بی اعتمادی خود را به امریکا فریاد خواهند زد.

همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه فراخوان و دعوت عمومی، ضمن بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان و گرامی‌داشت شهدای گرانقدر 13 آبان از ملت استکبار ستیز و همیشه در صحنه ایران اسلامی و تمامی آحاد، اقشار و اصناف مختلف ایران دعوت کرد تا با حضور انقلابی، گسترده، متحد و حماسی خود در «تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان»، ضمن نمایش خشم و نفرت انقلابی علیه استکبار جهانی بر مواضع اصولی خود و آرمانهای شهدا و امام شهیدان مهر تأیید مجدد بزنند و بار دیگر بد قولی و غیر قابل اعتماد بودن آمریکا را در گوش جهان فریاد کنند.

این شورا در اطلاعیه خود اعلام کرد: یوم الله سیزدهم آبان تجلی حقیقی، مولود عینی، الگوی امروزی و تمام نمای پیام تاریخی، جهانشمول و مفاهیم ارزشمند و گرانسنگ حماسۀ جاویدان قیام عاشورای حسینی است و امریکای جنایتکار خائن و مخل نظم و امنیت عمومی جهان به عنوان «شیطان بزرگ»، «مصداق اتم استکبار» و فرزند نامشروع جریانهای طاغوتی و سلطه اغواگرایانه شیاطین است.

در بخش دیگر این اطلاعیه آمده است: مراسم 13 آبان امسال، روز بزرگ «مرگ بر آمریکا» است و تازمانی که سیاستهای استکباری و خوی ظالمانه و ددمنشانه امریکا علیه ایران و سایرکشورها و دولتهای مستقل، آزادیخواه و عزت طلب ادامه یابد، نه اینکه شعار «مرگ بر آمریکا» به عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین شعار مردم در تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان و سایر مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی حذف نمی گردد بلکه این شعار و پیام با وسعت و فراگیری تاریخی و آزادی‌بخش خود و با درنوردیدن تمامی مرزهای جغرافیایی، سیاسی، دیپلماتیک و انسانی هرروز فراگیر تر و جهانشمول تر از قبل می شود.

این بیانیه می‌افزاید: شعار "مرگ بر امریکا"، "مرگ بر انگلیس"، "مرگ بر صهیونیسم و اسرائیل" و "مرگ بر استکبار" امروز ملت عاشورایی ایران ترجمان همان شعار "هیهات منا الذله" اباعبدالله الحسین(ع) در ظهر عاشورا و همان لعنت بر یزید و لبیک به ندای جاودان "هل من ناصر ینصرنی" امام حسین (ع) در طول تاریخ است.

در ادامه اطلاعیه دعوت عمومی این شورا آمده است: به درستی رمز، آزادگی و عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران، استکبارستیزی و مقابله با سلطه‌گران عالم است و وجه اشتراک عاشورای حسینی و سه واقعه مهم یوم الله 13 آبان همان روح مبارزه با ظلم و ظالم و استکبار است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ضمن دعوت از ملت بزرگ وعاشورایی ایران اسلامی درخواست می کند با حضور عاشورایی، حماسی و انقلابی خود در ویژه مراسم تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان و سردادن شعار همیشگی خود یعنی«مرگ بر امریکا» و «مرگ بر اسرائیل» فریاد رسای «هیهات منا الذله» حسینی را بار دیگر به گوش وجدان‌های آگاه و حقیقت طلب جهان برسانند.

ویژه مراسم تظاهرات ضد استکباری یوم الله 13 آبان در تهران از ساعت 10:00 صبح فردا (پنج شنبه 13 آبان) در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا واقع درخیابان آیت الله طالقانی، تقاطع خیابان شهید مفتح با سخنرانی سردار سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود.

ارسال نظر: