مدیر فروش دفتر فیلمیران در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

"یتیم‌خانه ایران" به فروش ۴۲ میلیون تومانی رسید/ آغاز اکران فیلم در قم، یزد و اراک

کدخبر: 2072087

روژین میرزایی گفت: آخرین ساخته ابوالقاسم طالبی توانست به فروش ۴۲ میلیون تومانی برسد؛ البته این فیلم هنوز به طور کامل در همه شهرهای کشور اکران نشده است.

روژین میرزایی، مدیر فروش دفتر فیلمیران در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، درباره میزان فروش «یتیم خانه ایران» گفت: آخرین ساخته ابوالقاسم طالبی توانست به فروش 42 میلیون تومانی برسد؛ البته این فیلم هنوز به طور کامل در همه شهرهای کشور اکران نشده است.

وی با بیان اینکه اکران «یتیم خانه ایران» در اکران این فیلم در مشهد و اصفهان آغاز شده است . ادامه داد: از امروز اکران این فیلم در شهرهای قم، یزد و اراک نیز آغاز خواهد شد.

مدیر فروش دفتر فیلمیران درباره آمار فروش «متولد 65» اظهار داشت: این فیلم نیز در مدت زمان یک هفته ای از اکران خود به فروش 110 میلیون تومانی رسیده است.

گفتنی است، داستان فیلم داستان قحطی و خشکسالی عظیم ایران را در سال‌های 1295 تا 1297 در کوران جنگ اول جهانی و در زمان اشغال ایران به ست قوای بیگانه روس و انگلیس روایت می کند. علیرام نورایی برای بازی در نقش اول این فیلم برنده جایزه بهترین نقش آفرینی در جشنواره فیلم مقاومت شده است .

علیرام نورایی، فرخ نعمتی، انوشیروان ارجمند، بهار محمدپور، داریوش اسدزاده، علی شادمان، ایمان صفا، محسن حسینی، اکبر بهشتی، داوود مقدادی، مجید مافی، شهرام تیموریان، ملیکا شعبان، مهری آل آقا، برت‌جان‌کلن، برایان طرفه و برشن آنامند از بازیگران اصلی این فیلم به شمار می روند.

ارسال نظر: