آیت‌الله مظاهری در دیدار جهانگیری تاکید کرد:

تلاش بیشتر برای حلّ معضل اقتصادی و معیشتی مردم امری ضروری است

کدخبر: 2072088

رئیس حوزه علمیه اصفهان تلاش بیشتر برای حلّ معضل اقتصادی و معیشتی مردم را امری ضروری برشمرد بر اصلاح مسائل ربوی در بانک‌ها و مقابله همگانی با مفاسد اجتماعی، اخلاقی و اداری تاکید کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، آیت‌الله مظاهری و رئیس حوزه علمیه اصفهان در دیدار جهانگیری معاون اول رئیس جمهور بر اصلاح مسائل ربوی در بانک‌ها و مقابله همگانی با مفاسد اجتماعی، اخلاقی و اداری تاکید کرد.

این مرجع تقلید تلاش بیشتر برای حلّ معضل اقتصادی و معیشتی مردم را امری ضروری برشمرد.

وی بر اصلاح مسائل ربوی در بانک‌ها، مقابله همگانی با مفاسد اجتماعی، اخلاقی و اداری تاکید کرد و افزود: اختلافات سیاسی یکی از معضلات اساسی کشور است و گسترش اختلاف که در بعضی موارد با اهانت و رفتارهای خلاف شرع است، موضوعی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، آیت‌الله مظاهری با تأکید بر نقش اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، اجرای واقعی و کامل این سیاست‌ها را مشروط به همکاری و هماهنگی همه قوا ، نهادها و دستگاه‌های مسئول و مردم دانست.

رئیس حوزه علمیه اصفهان به معضل پیچیده آب در استان اصفهان اشاره کرد و با یادآوری وعده‌های قبلی وزرا و مسئولان دولتی در خصوص آب این استان گفت: مسئولان و مردم اصفهان هیچ‌گاه توقع ندارند، حقّ دیگران به آنان تعلّق گیرد، بلکه خواستار حقّ خود از آب زاینده‌رود هستند و در شرایط کنونی که دولت قادر به رساندن حقّابه ی کشاورزان به آنان نیست، لازم است خسارت نکاشت آنان، جبران شود.

جهانگیری معاون اول رئیس جمهور هم با ارائه گزارشی از فعالیت‌های دولت، تلاش و برنامه‌ریزی برای اجرای اقتصاد مقاومتی، مبارزه با مفاسد اقتصادی، گسترش صادرات و کنترل واردات و هماهنگی برای اتحاد و انسجام داخلی به ویژه بین دولت و مجلس را از جهت گیری‌های اصلی دولت برشمرد.

چیت‌چیان وزیر نیرو هم در گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات وزارت نیرو در اصلاح و بهبود وضعیّت آب استان اصفهان ارائه کرد.

ارسال نظر: