قائم‌مقام معاونت اجتماعی شهرداری تهران:

نباید اجازه داد نفوذی‌ها روحیه استکبارستیزی را تضعیف کنند/مراسم ۱۳ آبان با محوریت محلات برگزار می‌شود

کدخبر: 2072101

علی‌محمد نائینی با بیان اینکه باور، انگیزه و اعتقاد قلبی شرط اصلی برای انجام فعالیت‌های جدی در محلات است، گفت: مراسم ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی با محوریت محلات برگزار می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علی‌محمد نائینی، مشاور شهردار تهران و قائم‌مقام معاونت اجتماعی شهرداری تهران در جلسه شورای راهبردی مدیریت محله که در دفتر معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران برگزار شد، ضمن اشاره به فرارسیدن سالروز 13 آبان گفت: روز 13 آبان یادآور سه رخداد مهم تاریخی از جمله تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه، کشتار دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی است.

وی با اشاره به هرچه باشکوهتر برگزار شدن مراسم 13 آبان عنوان کرد: روز 13 آبان یادآور روحیه استکبارستیزی است و بخشی از تاریخ پر افتخار مبارزات جوانان در انقلاب اسلامی است به عبارتی به عنوان شاخصه و منظومه فکری انقلاب اسلامی به شمار می‌آید. پاداش این مناسبت ها در واقع پاسداری از حیات و بالندگی انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه روحیه استکبارستیزی موازنه قدرت به نفع جمهوری اسلامی ایران را در دنیا تغییر داده است، افزود: گفتمان و جوهره انقلاب اسلامی و روحیه استکبار ستیزی عامل بیداری اسلامی و مقاومت و جریان مدافعان حرم در منطقه شده است. خطر نفوذ فکری و فرهنگی را باید شناخت و نباید اجازه به نفوذی ها داد، تا روحیه استکبارستیزی که جوهر انقلاب اسلامی است تضعیف شود. قائم مقام معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به ضرورت حفظ انسجام و وحدت ملی در مراسم 13 آبان تاکید کرد: باید تلاش کنیم هویت اصلی انقلاب اسلامی که نماد انسجام و اقتدار و دلبستگی ملی است همواره حفظ شود. وی در ادامه با اشاره به اینکه با محوریت محلات و هویت محلی مراسم سیزده آبان برگزار می شود، عنوان کرد: خوشبختانه مردم در بزرگداشت اینگونه برنامه‌ها حضور پرشوری داشته اند و امیدواریم امسال نیز این مراسم هرچه باشکوهتر برگزار شود.امسال هم شهرداری تهران با همه ظرفیت هر اقدامی که لازم بود، برای بزرگداشت پرشورتر 13 آبان انجام داد. فضای شهر با استفاده از ظرفیت های تبلیغی موجود به خوبی آماده شد. نسبت به ایستگاه های فرهنگی اقدام و فضاسازی فرهنگی محل مراسم اقدام شد. و بیش از 800 دستگاه اتوبوس در اختیار محلات تهران قرار گرفت.

ارسال نظر: