از عملکرد شاگردانم رضایت دارم

رانیری: هنوز صعود ما نهایی نشده است/ کسب یک امتیاز در دانمارک نتیجه بدی نیست

کدخبر: 2072113

سرمربی لسترسیتی گفت: ۱۰ امتیاز از چهار بازی عملکرد بسیار خوبی به شمار می‌آید اما هنوز صعود ما به دور بعد نهایی نشده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، لسترسیتی شب گذشته پس از سه پیروزی ابتدایی در لیگ قهرمانان اروپا در دانمارک مقابل کپنهاگن به تساوی بدون گل دست یافت تا با 10 امتیاز در صدر جدول گروه 7 قرار گیرد.

کلودیو رانیری پس از پایان این مسابقه اظهار داشت: کپنهاگن بازی را بهتر شروع کرد و این اصلا عجیب نبود. آنها در خانه خود بازی می‌کردند و طبیعی بود که بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دهند. سبک بازی خود را در نیمه دوم به ۴-۴-۲ تغییر دادیم و این باعث شد تا بهتر ظاهر شویم. بدون شک کسب یک امتیاز در خارج از خانه نمی‌تواند نتیجه بدی باشد و به همین خاطر از عملکرد شاگردانم رضایت دارم. او ادامه داد: اشمایکل شب خوبی را پشت سرگذاشت و چند بار با واکنش‌های خوب خود دروازه ما را نجات داد. در کل خط دفاعی ما بسیار خوب بود و از عملکرد آنها رضایت دارم. در نیمه دوم بهتر از نیمه اول بازی کردیم. اگر در زدن ضربات آخر کمی دقت می‌کردیم حتی می‌توانستیم سه امتیاز را هم کسب کنیم. سرمربی لسترسیتی در پایان سخنان خود گفت: ۱۰ امتیاز از چهار بازی عملکرد بسیار خوبی به شمار می‌آید اما هنوز صعود ما به دور بعد نهایی نشده است. پورتو نزدیک به ما است و باید خطر را احساس کنیم اما خوشبختانه همه چیز به دست خود ما است.

ارسال نظر: