با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی

نخستین اجلاس کاربرند برگزار می‌شود

کدخبر: 2072130

نخستین اجلاس کارآفرینان برندآفرین ایران با هدف افزایش سهم بازار تولیدات داخلی، پنچم و ششم دیماه سال جاری به مدت دو روز در مرکز اسناد و کتابخانه ملی برگزار می شود.

به گزارش «نسیم آنلابن»، سید حجت هاشمی یرکی، دبیر کل اجلاس اظهار کرد: شکوفایی استعدادهای پویای ملی، ترویج فرهنگ ملی سازی صنایع تجاری، حمایت از از تولیدکنندگان داخلی، و خودکفایی تجاری و فرهنگی از جمله رویکردهای این اجلاس دوروزه به شمار می رود.

وی حضور کارآفرینان و مدیران برجسته بخش خصوصی را نقطه عطف این مراسم برشمرد و افزود: تاکنون دستگاه های دولتی از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد استان تهران، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران و انجمن صنفی مدیران مراکز دانش بنیان و دانشگاه تربیت مدرس و ... حمایت خود را ازین رویداد بزرگ ملی اعلام کرده اند و پیش بینی می شود که به زودی تمامی وزارت خانه های و نهادهای ملی به جمع حامیان این مراسم اضافه شوند.

هاشمی، در خصوص جشنواره کاربرند، خاطرنشان کرد: در حقیقت کاربرند رویکرد جدید است که در این اجلاس تلاش داریم به آن برسیم در واقع به تعبیر دیگر سکوی پرتابی قوی از کارآفرینی تا برندآفرینی است.

نخستین اجلاس کارآفرینان برندآفرین ایران، پنجم و ششم دی ماه توسط موسسه فرهنگی فرا روش یسنا به نشانی اینترنتی www.karbrand.ir در مرکز اسناد و کتابخانه ملی برگزار می شود.

ارسال نظر: