سردار شریف درمراسم یوم‌الله ۱۳ آبان شهرکرد:

آمریکا در آستانه انحطاط و پیوستن به زباله‌دان تاریخ است

کدخبر: 2072183

مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه آمریکا در آستانه انحطاط و پیوستن به زباله‌دان تاریخ است، گفت: گفتمان غربی‌ها روبه اضمحلال است و مطالعه در مورد تک تک موارد رویارویی دشمنان با انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که درتمامی آنها گفتمان انقلاب اسلامی برنده صحنه بوده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه در تجمع عاشورائیان که پس از راهپیمایی 13 آبان مقابل آستان امامزادگان دو معصوم شهرکرد برگزار شد با بیان اینکه آمریکا در آستانه انحطاط و پیوستن به زباله‌دان تاریخ است ،گفت:در گذشته آمریکا و هم‌پیمانانش که بزرگترین هم‌پیمان او در منطقه شاه ملعون بود تصور می‌کردند با تبعید امام خمینی(ره) می‌توانند جلوی سقوط بزرگترین هم‌پیمانشان در ایران را بگیرند، اما ملت ایران با توکل بر خدا و گوش به فرمان رهبر کبیر انقلاب بودند و توانستند انقلاب بزرگی که صاحب گفتمانی در مقابل دو گفتمان حاکم بر دنیای آن روز بود را ارائه کنند.

وی ادامه داد: این دو گفتمان یکی گفتمان کمونیست‌ها به سردمداری شوروی بود که به زباله‎‌دان تاریخ پیوست و دیگری گفتمان لیبرال دموکراسی آمریکایی‌ها که قطعاً در آستانه انحطاط و پیوستن به زباله‌دان تاریخ است.

سردارشریف تصریح کرد: بزرگترین شاهد سقوط آمریکایی‌ها مذاکرات دو کاندیدای مطرح ریاست جمهوری آنها است، شما ببینید این‌ها چه بر سر اخلاق، مدنیت و دموکراسی آورده‌اند، رسماً و علناً در مقابل میلیون‌ها بیننده چگونه حرف می‌زنند، این‌ها مدعی اداره کردن جوامع هستند؟ این‌ها می‌خواهند فرهنگ، تمدن، علم و دانش و فناوری را به دنیا صادر کنند؟ این‌ها می‌خواهند موجبات آسایش ملت‌ها فراهم کنند؟ این‌ها که ماهیت خود را این‌گونه آشکار کردند؟

وی در ادامه اظهار کرد: امام خمینی(ره) با نسل قبلی این‌ها درافتادند و گفتمان انقلاب اسلامی را که گفتمان پیامبر(ص)، قرآن و اهل‌بیت بود، احیا کردند.

سردار شریف خاطرنشان کرد: گفتمان غربی‌ها روبه اضمحلال است و مطالعه در مورد تک تک موارد رویارویی دشمنان با انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که درتمامی آنها گفتمان انقلاب اسلامی برنده صحنه بوده است.

وی افزود: در سال 43 که امام خمینی (ره) را تبعید کردند به دنبال ایجاد کردن چالش در برابر گفتمان انقلاب و ایجاد رعب و وحشت و دور کردن مردم از رهبر کبیر انقلاب بودند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه کاری که داعش در مقابل حق و عدالت انجام می‌دهد، رژیم سفاک پهلوی با دانش‌آموزان در تهران انجام داد و بیش از 60 دانش‌آموز را به خاک و خون کشید، خاطرنشان کرد: تاریخ جرم و جنایت آمریکایی‌ها به یک دوره خاص محدود نمی‌شود و در دفاع مقدس تا جایی که توانستند از صدام حمایت و با ایجاد تفرقه‌های قومی و مذهبی در ایران فتنه‌انگیزی کردند، در حالی که برای مثال استان اصفهان برای جدا نشدن کردستان از این سرزمین 5 هزار شهید را تقدیم انقلاب کرد و اکنون گروهک‌ها، آمریکا و... با چه رویی دم از تعامل با جمهوری اسلامی می‌زنند، گلزارهای شهدا چهره آمریکای جنایت‌کار را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان بیان داشت: اگر این اقدام دانشجویان نبود آمریکا کاری که با مصر انجام داد را در مقابل انقلاب اسلامی انجام می‌داد اما مردم دارای رهبری حکیم و فرزانه بودند که گوش به فرمان ایشان بوده و با پیروی از ایشان به نصرت دست پیدا کردند.

سردار شریف با تأکید بر اینکه این انقلاب و آرامش و امنیت امروز مرهون ارتباط مردم با امام راحل بوده است، خطاب به دانش‌آموزان گفت: از خود سؤال کنید چرا در رسانه‌ها و فضاهای مجازی تلاش می‌کنند چهره تابناک امام خمینی(ره) را با چالش مواجه کنند؟ کجایند آن ژنرال‌های آموزش‌دیده و چند ستاره؟ کجاست رژیم بعثی صدام؟ آنچه وجود دارد راه حق است که راه انقلاب اسلامی بوده است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه در پایان تاکید کرد : همه ما با پیروی از مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) با چشمانی باز راه شهدا، انقلاب و آرمان‌های انقلاب را در راستای سعادت روزافزون این مرزوبوم و مردم می‌پیماییم.

ارسال نظر: