فرمانده قرارگاه جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح:

بدعهدی‌های آمریکا در همه مراحل وجود داشته است

کدخبر: 2072190

سردار افشار با اشاره به اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، انقلابی بزرگ بود گفت: ملت ما با تسخیر لانه جاسوسی و اخراج شاه خائن از دیکتاتوری به آزادی رسید.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار علیرضا افشار، فرمانده قرارگاه جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه تسخیر لانه جاسوسی امریکا، انقلابی بزرگ بود، گفت: ملت ما با تسخیر لانه جاسوسی و اخراج شاه خائن از دیکتاتوری به آزادی رسید.

فرمانده قرارگاه جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم تجمع بزرگ ۱۳ آبان در شهر قزوین اظهار کرد: امریکا پیش از انقلاب در ایران، بیش از ۷۰ هزار مستشار داشت این در حالی بود که مستشاران هر تصمیمی که اتخاد می‌کردند در ایران اتفاق می‌افتاد.

وی با اشاره به اینکه پس از اشغال سفارت آمریکا، خود دولت ایالات متحده امریکا نیز اقدام به قطع رابطه و تعطیلی سفارت خود کرد، افزود: امریکایی‌ها پس از مدتی درخواست بازگشت داشتند این در حالی است که ایران آنها را نپذیرفت و در واقع با این عمل از استقلال و آزادی خود دفاع کرد.

افشار تصریح کرد: جمهوری اسلامی با اشغال سفارت آمریکا، ترس کاشته شده در دل ملت‌ها را از بین برد و به ملت های دیگر دنیا نشان داد که قدرت آمریکا، پوشالی است.

این مسئول با بیان اینکه اگر تسخیر لانه جاسوسی صورت نمی‌گرفت، بدون شک انقلاب اسلامی با خطر سقوط مواجه می‌شد، تصریح کرد: پس از این تسخیر، قرارداد الجزایر امضا شد تا در برابر آزادی گروگان‌ها بازگشت اموال بلوکه شده ما صورت گرفته و در امور داخلی ما نیز مداخله نکنند اما آنها به هیچ یک از تعهدات خود در قرارداد پایبند نشدند.

فرمانده قرارگاه جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه بد عهدی‌های امریکا در همه مراحل وجود داشته است، ادامه داد: آنها در جنگ تحمیلی از صدام حمایت کرده و در داخل کشور نیز دخالت‌ها و جنایات زیادی داشتند اما آنچه امروز باید برای ما درس باشد این است که دریابیم رژیم صهیونیستی و امریکا هرگز به قول و وعده‌های خود عمل نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه آنها حتی به معاهدات خود در مذاکرات هسته‌ای نیز عمل نکردند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری به افرادی که فکر می‌کردند و امید داشتند که شاید بتوان با مذاکره حقوق ملت ایران را پس گرفت، اجازه مذاکره دادند تا حجت بر آنها نیز تمام و برایشان مشخص شود که این‌ها دروغگو هستند.

افشار در پایان با بیان اینکه مهم این است که ملت ما با عنایات پروردگار و هدایت مقام معظم رهبری راه خود را پیدا کرده است، تصریح کرد: شاید در این مسیر سختی‌هایی وجود داشته باشد اما کشور، عزتمندی، اقتدار ملی و پیشرفت خود را هرگز از دست نخواهد داد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر: