جزئیات نشست مشترک فراکسیون امید با رئیس‌جمهور به روایت سعیدی

روحانی: مجلس با رای به ۳ وزیر نشان داد انتخابی شایسته و همراه با تدبیر دارد

کدخبر: 2072206

رئیس جمهور گفت: مجلس با رای به ۳ وزیر نشان داد انتخابی شایسته و همراه با با تدبیر دارد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فاطمه سعیدی نماینده مردم تهران و عضو هیأت رئیسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس ، در تشریح نشست امروز (پنج‌شنبه 13 آبان ماه 95) فراکسیون متبوعش با حسن روحانی رئیس‌جمهور اظهار داشت: جلسه امروز فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با حضور اعضای هیأت رئیسه این فراکسیون و رئیس‌جمهور برگزار شد.

وی افزود: این جلسه که با دعوت هیأت رئیسه فراکسیون صورت گرفته بود، جلسه بسیار خوب و مطلوبی بود.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: در ادامه نشست، رئیس‌جمهور ضمن تبریک انتخاب سه وزیر آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان عنوان کرد که مجلس شورای اسلامی با این انتخاب نشان داد انتخابی شایسته با تدبیر دارد. همچنین اعضای هیأت رئیسه نیز در این میان به ایراد سخن پرداختند و نظرات خود را در این رابطه اظهار داشتند.

سعیدی در ادامه ضمن تشریح دیگر جزئیات نشست مذکور خاطرنشان کرد: اعضای هیأت رئیسه همچنین در رابطه با دیگر مسائل روز نیز بحث و تبادل‌نظر کردند و پیشنهادات خود را ارائه دادند، همچنین بنده در رابطه با حوزه زنان و خانواده، همچنین مسائل و مشکلات پیش رو در این عرصه را مطرح کردم و از رئیس‌جمهور خواستم که در حوزه زنان از بانوان توانمند و نیروهای مستعد در حوزه‌های مختلف کشور حتی در کابینه استفاده کند، وی در پاسخ این موضوع را بسیار مطلوب عنوان کرد و گفت که از این موضوع استفاده کنند.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون مجلس در بخش پایان سخنان خود یادآور شد: در این جلسه همچنین مقرر شد که هیأتی از دولت به صورت مرتب و مستمر با هیأتی از فراکسیون امید مجلس دهم تشکیل جلسه داده و پیرامون مسائل و موارد در این جلسات بحث و تبادل نظر شود.

ارسال نظر: