سلطانی‌فر: ۵۰ درصد مدیریت را پیگیری و نظارت می‌دانم/ مدیر توسعه هستم نه حفظ وضعیت موجود

کدخبر: 2072444

وزیر ورزش و جوانان در اولین نشست با معاونان و مدیران ستادی وزارتخانه ضمن قدردانی از زحمات گودرزی و سجادی، بار دیگر تاکید کرد که مدیر توسعه است نه حفظ وضعیت موجود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مسعود سلطانی‌فر، وزیر جدید ورزش و جوانان صبح امروز شنبه 15 آبان ماه با استقبال معاونان و مدیران ستادی وارد ساختمان وزیرت ورزش و جوانان شد و در جلسه ای صمیمی کار خود را در این وزارتخانه آغاز کرد.

سلطانی فر در اولین جلسه خود با مسئولان وزارت ورزش و جوانان، ضمن تقدیر از دکتر محمود گودرزی، وزیر پیشین ورزش و جوانان، او را انسانی شریف، با شخصیت و پرتلاش خواند و از زحماتش در این سه سال قدردانی کرد. وی همچنین از زحمات دکتر نصرالله سجادی در مدت سرپرستی وزارتخانه تشکر کرد.

سلطانی فر در بخشی دیگر از سخنانش، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اصحاب ورزش و رسانه، دانشگاهیان و ... برای حمایتشان قدردانی کرد و افزود: با رای بالایی که نمایندگان محترم مجلس به بنده دادند، در حقیقت بار این مسئولیت بر دوش من سنگین تر شد که امیدوارم بتوانیم با کمک همه دوستان، سیاست های دولت را در دو حوزه ورزش و جوانان با جدیت و قدرت بیشتری ادامه دهیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: همانطور که پیش از این نیز گفته بودم، مدیر توسعه و تحول هستم و از روز اول اهداف کمی و کیفی را مد نظر قرار داده ام و ان شاءالله آن ها را هر ماه مورد ارزیابی و آسیب شناسی قرار خواهیم داد تا با یک برنامه ریزی خوب بتوانیم رو به توسعه و تحول حرکت کنیم.

سلطانی فر تاکید کرد که 50 درصد کار مدیریت را پیگیری و نظارت می داند و افزود: نظام بروکراسی ما شدیدا نیازمند پیگیری و نظارت است و خواهشم از مدیران مجموعه این است که بر کارهایی که می سپارم پیگیری و نظارت دقیق داشته باشند و طبق زمانبندی مشخصی که خودم در دفترم ثبت می کنم، آن را به انجام برسانند.

وی در پایان ضمن تسلیت مجدد درگذشت منصور پورحیدری، گفت: ایشان مربی بسیار خوب، باشخصیت و باخلاقی بود و از خداوند متعال برای ایشان طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر مسئلت می کنم.

در این مراسم نصرالله سجادی و سید مناف هاشمی به نمایندگی از معاونان و مدیران ستادی، ضمن خیرمقدم به وزیر جدید ورزش و جوانان، حمایت خود را از برنامه ها و سیاست‌های وی اعلام کردند.

مراسم تودیع محمود گودرزی وزیر پیشین و معارفه مسعود سلطانی فر وزیر جدید ورزش و جوانان به احترام شادروان پورحیدری به روز چهارشنبه همین هفته موکول شد.

ارسال نظر: