اعتراف مجری "الجزیره" :

تروریست‌های داعش و دولت آمریکا با یکدیگر هماهنگ هستند

کدخبر: 2072464

"فیصل قاسم" مجری سوری شبکه "الجزیره" که از مخالفان سر سخت بشار اسد است اعتراف کرد که داعش و آمریکا به شکل عجیبی هماهنگ‌اند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: "فیصل قاسم" مجری شبکه الجزیره که به مخالفت با ایران، محور مقاومت و بشار اسد رئیس جمهور قانونی سوریه شهرت دارد اعتراف کرد که هماهنگی عجیبی بین داعش و آمریکا وجود دارد.

قاسم که اصالتا سوری است اما شهروند بریتانیا هم هست در واکنش به اظهارات اخیر «ابوبکر بغدادی» سرکرده داعش و تهدید ترکیه و عربستان گفت: هماهنگی عجیبی بین داعش و آمریکا وجود دارد.

این مجری سوری افزود یک روز قبل از تهدید‌های بغدادی علیه ترکیه و عربستان، آمریکا از شهروندانش خواسته بود ترکیه را ترک کنند.

سرکرده داعش اخیرا فایلی صوتی منتشر کرده و در آن ضمن تأکید بر ادامه عملیات‌های تروریستی ترکیه را مرتد توصیف کرده و از مردم عربستان خواسته به نیروهای امنیتی کشورشان حمله کنند.

ثامر السبهان: تروریسم می‌خواهد اعتدال عربستان را هدف قرار دهد

در همین راستا «ثامر السبهان» وزیر مشاور دولت عربستان در امور خلیج فارس در صفحه توییترش نوشت که همه تروریست‌ها و افراط‌گراها و همه حامیان آنها تصمیم گرفته‌اند که با تلاش عربستان برای میانه روی، اعتدال و متحد کرد صفوف جهان اسلام و عرب سر جنگ داشته باشند اما «حق همواره پیروز است».

ادعای سفیر سابق عربستان در عراق، که از این کشور اخراج شد، در حالی مطرح می‌شود که ترکیه و عربستان و قطر از حامیان اولیه تروریست‌هایی بودند که در سوریه علیه دولت بشار اسد دست به مبارزه مسلحانه زدند و از موسسان و بانیان اولیه داعش و تروریسم در منطقه به شمار می‌روند.

ارسال نظر: