تاج: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نمایش خوبی در دیدار با برزیل به جای گذاشت

کدخبر: 2072519

رئیس فدراسیون فوتبال کسب نایب قهرمانی در مسابقات جام بین قاره ای ۲۰۱۶ را به تیم ملی فوتبال ساحلی تبریک گفت و تاکید کرد: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نمایش خوبی در دیدار با برزیل به جای گذاشت.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از سایت رسمی فدراسیون، مهدی تاج رئیس فدراسیون گفت: تیم یکدست ، مسنجم و بزرگ فوتبال ساحلی ایران بار دیگر افتخاری برای مردم کشور آفرید و با نشان دادن اقتدار فوتبال ساحلی ایران به جهان نشان داد، جایگاه پنجم دنیا به درستی در اختیار این تیم قرار دارد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان امروز توانست علیرغم شایستگی و ایستادگی در برابر قهرمان چند دوره از مسابقات فوتبال ساحلی جهان، با نشان دادن عملکردی خوب در برابر این تیم قدرتمند به مقام نایب قهرمان دست یابد.

رئیس فدراسیون در ادامه بیان کرد: بازیکنان ارزنده این تیم در طول مسابقه مقابل تیم قدرتمند برزیل هرگز پا پس نکشیدند و نمایش خوبی از خود در این دیدار به جای گذاشتند.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: کسب این عنوان را به جامعه فوتبال و فوتبال ساحلی به ویژه باشگاههای تلاش گر رشته فوتبال ساحلی که زحمات زیادی را برای پرورش بازیکنان در سراسر کشور بر عهده دارند و همچنین به همه پیشکسوتان این رشته تبریک و تهنیت می گویم.

ارسال نظر: