جام جهانی شمشیربازی ــ سنگال

ناکامی عابدینی، پاکدامن و رهبری در صعود به جمع ۱۶ نفر پایانی

کدخبر: 2072530

در پایان مسابقات انفرادی جام جهانی شمشیربازی سنگال نمایندگان کشورمان از صعود به جمع ۱۶ نفر پایانی بازماندند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، جام جهانی شمشیربازی در بخش اسلحه سابر با حضور شمشیربازان 13 کشور از امروز (شنبه) در داکار پایتخت سنگال آغاز شد و فردا (یکشنبه) با برگزاری دیدار‌های تیمی به پایان می‌رسد.

مجتبی عابدینی و علی پاکدامن دو شمشیرباز المپیکی کشورمان به‌دلیل برخورداری از رنکینگ بالا مستقیم به جدول 64 نفر برتر مسابقات جهانی سنگال در اسلحه سابر راه یافتند. علی پاکدامن با پیروزی 15 بر 5 برابر حریف بلغارستانی و مجتبی عابدینی با شکست حریف فرانسوی با نتیجه 15 بر 12 توانستند به جدول 32 نفر مسابقات راه یابند اما در ادامه هر دو شمشیرباز کشورمان با قبول شکست برابر نمایندگان ایتالیا از صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی بازماندند.

در دور مقدماتی این مسابقات محمد رهبری دیگر نماینده کشورمان ابتدا ورزشکار کشور میزبان را شکست داد و پس از آن نمایندگان کشورهای بلغارستان و ترکیه را از پیش رو برداشت و با دو شکست به جدول 96 نفر مسابقات راه یافت. وی در ادامه نماینده کشور مالی را شکست داد و به جدول 64 نفر برتر راه یافت. رهبری در ادامه با نتیجه 15 بر 12 حریفی از مجارستان را شکست داد و راهی دور بعد شد. وی در مرحله یک‌شانزدهم نهایی برابر شمشیرباز آمریکا مغلوب شد و به جمع 16 نفر پایانی نرسید.

فرزاد باهر ارسباران با یک باخت مقابل حریفی از فرانسه چهار پیروزی مقابل نمایندگان آمریکا ، ایتالیا، لهستان و سنگال مستقیم به جدول 64 نفر برتر مسابقات راه پیدا کرد اما در ادامه با شکست 15 بر 10 مقابل شمشیرباز ژاپنی از راهیابی به جمع 32 نفر بازماند.

ارسال نظر: