تاج در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

با آمدن سلطانی‌فر نگاه وزارت‌ ورزش به فوتبال مثبت‌تر خواهد شد/ فرقی نمی‌کند جریمه فیفا از کجا تامین شود

کدخبر: 2072601

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پس از مسابقه به همراه سفیر ایران در امارات در کنار بازیکنان و کادرفنی حاضر شدم و به آن‌ها گفتم این نایب قهرمانی شما حکم قهرمانی را برای ما دارد و از نظرم شما قهرمان هستید.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال پس عنوان نایب قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام بین قاره‌ای در گفتگو با « نسیم آنلاین »، پس از مسابقه به همراه سفیر ایران در امارات در کنار بازیکنان و کادرفنی حاضر شدم و به آن‌ها گفتم این نایب قهرمانی شما حکم قهرمانی را برای ما دارد و از نظرم شما قهرمان هستید.

وی افزود: با امکانات کمی که ما در این رشته داریم، این بازیکنان بسیار با غیرت بازی کردند. آن‌ها قهرمان واقعی هستند. بسیار خوشحالم که بازیکنان با عملکرد ستودنی‌شان فینالیست شدند.

تاج در ادامه بیان کرد: این نتیجه دست آورد غیرت بازیکنان، تلاش و تدبیر سرمربی و کادر فنی و مدیریت قوی این تیم است.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برزیل تیم قدرتمندی است و ایران هم بازیکنان مصدوم داشت و موفق نشد از تمام توانمندی‌هایش استفاده کند. پیش‌بینی می‌کنم آینده خوبی در انتظار فوتبال ساحلی ایران است.

در خصوص میزبانی ایران برای جام جهانی فوتبال ساحلی هم عنوان کرد: خیلی سخت و جدی بدنبال میزبانی این مسابقات هستیم. در طی برگزاری مسابقات جام بین قاره‌ای با افراد زیادی صحبت کرده‌ایم از جمله آقای کاسکو و نمایندگان فیفا. اما باید در نظر داشته باشیم که رقیب جدی ما در کسب این میزبانی مالزی است و مقر AFC در این کشور قرار دارد. اما مطمئن باشید تمام تلاش خود را برای گرفتن میزبانی به کار خواهیم گرفت.

تاج در ادامه در این خصوص گفت: یزد را به عنوان میزبان معرفی کرده‌ایم و آمادگی کامل برای برگزاری این مسابقات در این شهر تاریخی را داریم. تمام امکانات از جمله هتل محل اقامت و زمین را پیش‌بینی کرده‌ایم که با مسابقاتی که در دبی برگزار شد، برابری می کند. همچنین در بندرعباس هم آمادگی برگزاری را داریم. اما باید تلاش بیشتری کنیم تا نظر آن‌ها را جلب کنیم.

وی همچنین در خصوص سلطانی‌فر که به تازگی به عنوان وزیر ورزش و جوانان منصوب شده است، اظهار داشت: نظر من بر ایشان بسیار مثبت است. وی یکی از دوستانم است و با توجه به شناختی که به ایشان دارم نگاه وزارت‌ ورزش به فوتبال مثبت‌تر خواهد شد. در حضور وزیر قبلی مشکل خاصی وجود نداشت اما با حضور وزیر جدید شرایط خیلی بهتر خواهد شد.

تاج افزود: فکر می‌کنم ایشان بودجه خوبی در اختیار فوتبال بگذارد. با توجه به اینکه وضع مالی فوتبال در شرایط خوبی قرار ندارد و ما از هر جهت نیاز به کمک داریم. ما باید حداقل پاداش بازیکنان را تهیه کنیم و به آنان بدهیم. از این رو نیاز شدید به کمک مالی وزارت ورزش داریم.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص جریمه‌ای که فیفا برای ایران بخاطر برگزاری مراسم روز تاسوعا در نظر گرفته است گفت: به صورت جدی این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و به زودی اعتزاض خود را به این موضوع بیان می کنیم. اما به هر حال جریمه است، باید بپردازیم و فرقی نمی‌کند که از کجا تامین می‌شود.

مهدی تاج در پایان در خصوص درگذشت مرحوم منصور پورحیدری عنوان کرد: زنده یاد آدم بی‌حاشیه و آرامی بود. خدا را شاکرم که توفیق دوستی با ایشان داشتم. با همسر ایشان بیش از 10 سال همکار بودم و به واسطه این همکاری با مرحوم پورحیدری هم رابطه نزدیکی داشتم. چنین انسان‌هایی کم پیدا می شوند و خدا رحمتشان کنند.

ارسال نظر: