ملک‌محمدی: روند درمانی آرمیده در حال پیگیری است

کدخبر: 2072615

ملک‌محمدی، پزشک معالج ابوالفضل آرمیده گفت: روند درمانی آرمیده در حال پیگیری است و هم اکنون درحال دریافت داروهای مخصوص بیماری خود می‌باشد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، ملک‌محمدی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: شرایط کلی بیماری ابوالفضل آرمیده عضو تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان همچون روزهای قبل است و وی در حال دریافت داروهای مخصوص بیماری خود می باشد.

وی افزود: آرمیده به دلیل دریافت این داروها دچار کاهش رده ای گلوبول های خونی می شود و به همین علت از لحاظ انعقادی و مقاومت در برابر بیماری ها در شرایط خاصی قرار داد.

پزشک تیم‌های ملی تصریح کرد: ایشان هم اکنون در اتاق خصوصی مجتمع ولی عصر بیمارستان امام خمینی (ره) به صورت ایزوله بستری و ممنوع الملاقات است.

ملک محمدی اضافه کرد: از تمامی مردم و مسئولین محترم درخواست دارم که از حضور در بیمارستان و عیادت از ایشان خودداری نمایند و گزارش روند درمانی وی به صورت مرتب از طریق سایت رسمی فدراسیون کشتی و فدراسیون پزشکی ورزشی به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

وی در مورد پیگیری روند درمانی آرمیده اظهار داشت: طی صحبتی که با دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با دکتر صالحی رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) داشتند، ایشان پیگیر روند درمانی آرمیده هستند و جا دارد از زحمات پرسنل محترم مجتمع ولی عصر این بیمارستان تشکر و قدردانی داشته باشم.

ملک‌محمدی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با دعای خیر مردم عزیز این سرمایه ملی هرچه زودتر بهبود یافته و تمرینات خود را برای کسب افتخارات بیشتر از سر بگیرد.

ارسال نظر: