جام جهانی ووشو-چین

طلایی دیگر در کلکسیون افتخارات قلی‌پور، فضلی به نقره بسنده کرد/ تیم ملی ووشو ایران نایب قهرمان شد

کدخبر: 2072674

ووشوکاران ایران با کسب چهار مدال طلا و سه نقره به مقام نایب قهرمانی هشتمین دوره جام جهانی ساندا در چین دست یافتند.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، رقابت های جام جهانی ساندا که از روز جمعه به میزبانی شهر «شین» کشور چین آغاز شده است، امروز (یکشنبه) به اتمام می رسد.

مدال آوران سال گذشته مسابقات قهرمانی جهان که در اندونزی برگزار شد، در جام جهانی ساندا به میدان رفتند که تیم ایران نیز با هفت سانداکار (چهار نفر در مردان و سه نفر در زنان) در این رویداد شرکت کرده است.

امروز (یکشنبه) و در پیکارهای نوبت عصر، در دیدار پایانی وزن منهای 90 کیلوگرم«حمیدرضا قلی پور» می بایست برابر «میهای ایگانت» به میدان می رفت که حریف رومانیایی حاضر به مبارزه با سانداکار پرافتخار کشورمان نشد تا قلی پور چهارمین طلای تیم کشورمان را کسب کند.

در دیدار پایانی وزن منهای 85 کیلوگرم «امیر فضلی» که از آسیب دیدگی رنج می برد به مصاف «ون ژونگ وانگ» از چین رفت و راند نخست را پیروز شد، اما در دو راند بعدی شکست خورد تا به مدال نقره برسد.

پیش از این، «صدیقه دریایی» در وزن منهای 60 و «شهربانو منصوریان» در وزن منهای 65 کیلوگرم ساندای بانوان و «محسن محمدسیفی» در منهای 70 کیلوگرم ساندای مردان، سه مدال طلا برای تیم ایران کسب کردند.

«مریم هاشمی» در وزن منهای 70 کیلوگرم ساندای بانوان، «عرفان آهنگریان» در منهای 65 کیلوگرم و «امیر فضلی» در منهای 85 کیلوگرم مردان به مدال نقره رسیدند.

در پایان این مسابقات تیم ایران با کسب چهار مدال طلا و سه نقره بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

چین قهرمان بلامنازع جهان با کسب 10 مدال طلا، قهرمان شد و فیلیپین با 2 مدال طلا، یک نقره و یک برنز به مقام سومی رسید.

ارسال نظر: