ناطق نوری در حاشیه تشییع پیکر حجت‌الاسلام شجونی:

حجت‌الاسلام شجونی در زمان امام در خط امام و در زمان رهبر انقلاب نیز در مسیر پیروی از ولایت بودند

کدخبر: 2072786

رئیس دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری تاکید کرد: حجت‌الاسلام شجونی در زمان آقای بروجردی تابع مرجعیت ایشان، در زمان امام در خط امام (ره) و در زمان رهبر انقلاب نیز در مسیر پیروی از ولایت بودند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: حجت‌الاسلام احمد ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری در حاشیه مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام شجونی با بیان اینکه ایشان شخصیتی مبارز، انقلابی و مصداق السابقون بودند، اظهارداشت: ایشان از سال 1327 مبارزه را با فدائیان اسلام و مرحوم نواب صفوی، واحدی، خلیل طهماسبی و شهید محلاتی شروع کردند و از آن موقع اهل مبارزه بودند که در زمان امام (ره) نیز مبارزه با رسماً شروع کردند.

وی افزود: همه این دوره‌ها تا پیروزی انقلاب، ایشان جزء منبری‌های مُبَرَز و مبارز بودند و شاید بیش از 30 تا 40 بار به خاطر مواضع صریح و انقلابی در مورد انقلاب، امام و مبارزه دستگیر شدند و همان مواضع را بعد از پیروزی انقلاب نیز حفظ کردند.

ناطق نوری با بیان اینکه حجت‌الاسلام شجونی در زمان آقای بروجردی تابع مرجعیت ایشان، در زمان امام در خط امام (ره) و در زمان رهبر انقلاب نیز در مسیر پیروی از ولایت بودند تصریح کرد: ایشان در جامعه روحانیت مبارز مواضع صریحی داشتند و باکی از این نداشت که مواضعش طرفداری داشته باشد یا نه و آنچه را که معتقد بود می‌گفتند.

ارسال نظر: