صالحی‌امیری در جمع خبرنگاران:

رسالت وزارت ارشاد تحقق سیاست‌های کلان فرهنگی است

کدخبر: 2072866

وزیر ارشاد در جمع خبرنگاران گفت: ما به عنوان دستگاه اجرایی وظیفه تحقق سیاست‌های کلان فرهنگی اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری را داریم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، سیدرضا صالحی امیری در جمع خبرنگاران گفت: وظیفه اصلی مان برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت برای دستیابی به اهداف فرهنگی است.

وی ادامه داد: فراموش نکنید که سیاست گذاری فرهنگی بر عهده شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس است و ما به عنوان دستگاه اجرایی رسالت تحقق سیاست های کلان اعلامی از سوی مقام معظم رهبری است؛ البته تحقق سیاست های شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس را هم دنبال می کنیم.

وزیر ارشاد تصریح کرد: مسئله مهم تعامل، گفتگو و سازگاری فرهنگی میان نهادهای فرهنگی است و باید این درک را داشته باشیم که در کشور نهادهای گسترده فرهنگی حضور دارند و همه آنها در این جغرافیا فعالیت می کنند؛ از این رو وزارت ارشاد رسالت خود را در دوره جدید به تعامل و همکاری سازنده با همه نهادهای فرهنگی قرار داده است.

صالحی امیری خاطر نشان کرد: در اولین اقدام برای تعامل با نهادهای فرهنگی ضمن دعوت از همه نهادها حرکت جدیدی را برای تعامل و سازگاری انجام دادیم.

ارسال نظر: