تاج: برنده اصلی در روز تاسوعای حسینی هواداران بودند

کدخبر: 2072867

نشست جمعیت حامیان هوادار فوتبال و تیم های ملی با حضور مهدی تاج- رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: جامعه هواداران فوتبال کشور بلوغ و رشد خود را باتمام قدرت و توانایی در مسابقه ایران و کره جنوبی به نمایش گذاشتند و بهتر از هر کسی ماموریت خود را به درستی انجام دادند. آنها با پوشیدن پیراهن های سیاه عزاداری آقا ابا عبدالله الحسین(ع) و با عزداری خود در این روز بزگ کمال فهم و درک خود را به نمایش گذاشته و به واقع باید گفت سرمایه فوتبال ایران هوادارانی هستند که برنره واقعی این مسابقه بوده اند.

وی گفت: اعتقاد ما این است باید بهترین شرایط برای این هواداران فهیم در استادیوم ها مهیا کنیم تا همه این عزیزان در بالاترین شرایط حضور، به استادیوم ها بیایند و تیم های محبوب خود و به ویژه تیم ملی را تشویق کنند.

وی در پایان گفت: من از جانب فدراسیون فوتبال از جمعیت حامیان هوادار فوتبال و تیم های ملی که بدون هیچ چشم داشتی و به ویژه در بازیهای ملی همراه ما و همه هواداران واقعی تیم ملی به تشویق این تیم می پردازند، تشکر و قدردادنی می کنیم.برنده اصلی آن روز هواداران بودند که این امر نشان از آگاهی آنها نسبت به تمامی شرایط است.

ارسال نظر: