فتاح: دولت باید تحمل خود را در قبال رسانه‌ها افزایش دهد/ برای انتخابات کاندیدا نمی‌شوم

کدخبر: 2072877

رئیس کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه دولت باید تحمل خود را در قبال رسانه‌ها افزایش دهد، گفت: رسانه‌ها نیز باید جانب انصاف و عدالت را نیز لحاظ کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، پرویز فتاح وزیر دولت نهم در گفتگو با فارس ، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شما به عنوان یکی از گزینه‌های انتخابات ریاست جمهوری هستید و جبهه یکتا قرار است با شما رایزنی‌هایی داشته باشد اظهار داشت: من حقیقتا پرمشغله هستم و به کارم نیز علاقمند هستم، مقام معظم رهبری به بنده حکم داده‌اند و بنده یک فرد عمرانی و میدانی هستم.

فتاح با بیان اینکه بنده هر هفته در سفر هستم و وقت فکر کردن به مسائل انتخاباتی را ندارم، درباره اینکه آیا احتمال ندارد که دقیقه 90 به انتخابات بیایید، تصریح کرد: بنده یک پهلو و صریح پاسخ دادم.

وی درباره اظهارات رئیس‌جمهور مبنی بر لزوم آزادی رسانه‌ها و در عین حال سخنان انصاری معاون حقوقی رئیس‌جمهور درباره شکایت از برخی رسانه‌ها و این دوگانگی گفت:‌ هم دولت و هم رسانه‌ها باید دل بزرگ داشته باشند، لازمه تکلیف و رشد نظام اسلامی همین تبادل افکار است لذا باید با نگاه اخلاقی و اسلامی خود این موضوع را ممزوج کرد.

فتاح درباره این نحوه برخورد دولت تأکید کرد: دولت حتما باید تحمل خود را بیشتر کند چرا که دولت خود منادی آزادی رسانه‌ها بوده و رسانه‌ها نیز باید جانب انصاف و عدالت را نیز لحاظ کنند.

ارسال نظر: