استقبال ار "نفس" در مرحله پیش فروش بلیت‌

کدخبر: 2072890

فیلم "نفس" ساخته نرگس آبیار از فردا در سرگروهی کوروش اکران می‌شود، فیلمی که توانست در مرحله پیش فروش بلیت‌هایش با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، فیلم «نفس» ساخته نرگس آبیار از فردا، 19 آبان ماه در سرگروهی سینما کوروش اکران می شود؛ فیلمی که به خاطر بالا بودن کف فروش فیلم «این زن حقش را می خواهد» با تاخیر یک هفته ای در اکران همراه بود.

«نفس» که توانست سیمرغ «نگاه ملی» جشنواره‌ی فیلم فجر را از آن خود کند و در جشنواره فیلم مقاومت نیز برگزیده شود؛ در مرحله پیش فروش بلیت نیز با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه بوده است.

پیش فروش بلیت از جمعه 14 آبان ماه در در سینماهای آزادی، کورش، ملت، زندگی و سینما ونوس قم آغاز و در مدت 4 روز توانست یک سانس از پردیس سینما آزادی و بیش از 2 سانس از پردیس کوروش را به خود اختصاص دهد؛ البته پردیس کوروش بیش از 7 سانس را برای این فیلم در نظر گرفته است.

«نفس» قصه زندگی یک خانواده یزدی بین سال های 57 تا 62 است. روایتی از زندگی چهار کودک با نامهای بهار، نادر، کمال و مریم است که همراه پدرشان غفور (با بازی مهران احمدی) و مادربزرگ (با بازی پانته‌آ پناهی‌ها) در دهه50 خورشیدی نفس می‌کشند! دنیای این کودکان دنیایی است پر از رویاهای زیبای کودکانه که قرار است رنگ حقیقت به خود بگیرد .

مهران احمدی، پانته‌آ پناهی ها، گلاره عباسی، سیامک صفری، شبنم مقدمی، سیامک عبادی زاده، ساقی زینتی، محمدرضا شیرخانلو، سیده ساره نورموسوی، علی خانبابایی، جمشید هاشم پور از جمله بازیگران آخرین ساخته نرگس آبیار هستند.

ارسال نظر: