سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران خبر داد:

مفقود شدن زن میانسال پس از سقوط داخل جوی آب/ ۸۸ حادثه در ۴ ساعت بارندگی تهران

کدخبر: 2072932

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اعلام ۸۸ مورد حادثه به دلیل بارندگی شب گذشته از گم شدن زن ۴۷ ساله در محدوده پاسداران خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سیدجلال ملکی درباره جزییات حوادث بارندگی شدید شب گذشته در پایتخت گفت: مهمترین حادثه پایتخت در محله پاسداران رخ داد در این حادثه به گفته شاهدان یک زن ۴۷ ساله با شدت بارندگی‌ها به داخل جوی آب سقوط کرد و از نظرها ناپدید شد، بلافاصله مردم موضوع را به سامانه ۱۲۵ اطلاع دادند و ماموران دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه مراجعه کرده و جستجو برای یافتن زن ۴۷ ساله را آغاز کردند.

ملکی با اعلام اینکه تلاش برای یافتن این زن تا ساعت ۹.۴۰ دقیقه صبح امروز ادامه داشت اما وی پیدا نشد. گروهی از آتش نشانان همچنان مشغول جستجو برای یافتن نشانی از این زن هستند.

ملکی ادامه داد: شب گذشته از ساعت ۱۸ تا ساعت ۲۲، ۸۸ بار زنگ ۱۲۵ به صدا درآمد و شهروندان برای امدادرسانی از نجاتگران ۱۲۵ کمک خواستند.

وی درباره بیشترین امدادرسانی آتش نشانان گفت: بیشترین حوادث شب گذشته مربوط به پارگی کابل های برق و آبگرفتگی معابر بود. همچنین گیر کردن خودرو در گل، شکسته شدن درختان و آب گرفتگی منازل نیز از جمله حوادثی بود که شهروندان برای خلاصی از آن از ماموران ۱۲۵ کمک‌خواهی کردند.

ملکی با اعلام اینکه بارش باران در بعدازظهر امروز نیز همراه با رعد و برق اعلام شده است، افزود: برای تردد در زمان وقوع رعد و برق از حضور در محیط های باز خودداری کنید.

ارسال نظر: