کره شمالی:

باراک اوباما به زباله‌دان تاریخ سپرده خواهد شد

کدخبر: 2073027

همزمان با آغاز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، کره شمالی به انتقاد شدید از رییس جمهوری فعلی آمریکا پرداخته و اعلام کرد اوباما رهبری است که کشورش را در آستانه سقوط قرار داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، به نقل از خبرگزاری رویترز، آژانس خبری دولتی کره شمالی گزارش داد که آمریکا یک رژیم "کاملا شکست خورده" است که به طور حتم دفن می شود.

در این گزارش آمده که برنامه‌های باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا برای توقف گستردگی تسلیحات اتمی یک "جاه طلبی" بود که به وی کمک کرد تا جایزه صلح نوبل را در ۲۰۰۹ به دست بیاورد و این برنامه‌ها به فاضلاب تاریخ می‌پیوندد چون از سوی جهان به شدت محکوم شده و نشان می‌دهد که آمریکا به دنبال انحصار انرژی اتمی برای خودش است.

کیم جونگ اون، رهبری جوان کره شمالی از زمان روی کار آمدن در سال ۲۰۱۱ و پس از مرگ پدرش دستور به انجام سه آزمایش زیر زمینی اتمی داده که مهمترین آنها مربوط به سپتامبر است.

این آژانس خبری دولتی کره شمالی همچنین گزارش داد: سیاست‌های خصمانه اوباما در قبال کره شمالی و استراتژی تسلط بر آسیا کاملا در حال شکست خوردن است. استراتژی‌های باراک اوباما دیگر ارزشی ندارند و سیاست‌ها و توافقات تجارت خارجی واشنگتن نیز از داخل در حال نابودی است.

در ادامه این گزارش آمده است:‌ در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما، آمریکا به شدت دچار ویرانی معنوی و اخلاقی شد و به بزرگترین کشور ناقض حقوق بشر بدل شد.

این آژانس خبری در ادامه گزارش خود به رقابت‌های انتخاباتی در آمریکا اشاره کرد و نوشت: این رقابت‌های "کثیف" در تاریخ آمریکا غیرقابل پیش بینی است و باعث شده تا مایه تمسخر جهان شود.

منبع: ایسنا

ارسال نظر: