سرهنگ رحمانی خبر داد:

ترافیک نیمه‌سنگین و مه‌گرفتگی در جاده‌های کشور

کدخبر: 2073071

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور گفت: هم‌‌اکنون در باند جنوبی آزادراه کرج- قزوین و باند جنوبی آزادراه کرج‌- تهران ترافیک نیمه سنگین و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سرهنگ نادر رحمانی، رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور اظهار داشت: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم‌ اکنون در باند جنوبی آزاد راه کرج- قزوین از پل ذوب آهن تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه کرج‌- تهران از پل فردیس تا گرم دره، ترافیک نیمه سنگین و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی افزود: بر همین اساس در استان های مازندران محور نور بارش پراکنده باران و در استان گیلان محورهای رشت- لاهیجان و رشت- انزلی مه گرفتگی و کاهش دید و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور گفت: محور فیروزکوه در محدوده هنرستان کشاورزی از کیلومتر 13 تا 19 از روز شنبه تا سه شنبه، از ساعت 7 تا 17 و چهارشنبه از ساعت 7 تا 12 به دلیل عملیات روکش آسفالت، تردد خودروها همراه با ترافیک انجام می‌شود.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: کمربندی دهلران، محور فرعی اولنگ- شاهرود تا اطلاع ثانوی مسدود است.

ارسال نظر: