تایید شایعات

رئیس محیط زیست پاکدشت بازداشت شد

کدخبر: 2073106

شایعاتی که در روزهای اخیر در مورد بازداشت رئیس محیط زیست پاکدشت شنیده می‌شد توسط مدیرکل حراست محیط زیست تأیید شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: طی ماه‌های اخیر دومینوی بازداشت مدیران محیط زیست آغاز شده است و هر روز خبری مبنی بر بازداشت یکی از مدیران استانی که در کمیته انتصابات ابتکار انتخاب شده بودند، شنیده می‌شد تا جاییکه این بازداشت‌ها به محیط زیست تهران هم رسید.

در روزهایی که بازداشت‌های مدیران محیط زیست هر روز خبرساز می‌شد استعفای حیدرزاده مدیرکل محیط زیست استان تهران هم شنیده شد که پس از چند روز با عنوان به اتمام رسیدن مدت زمان مأموریت حیدرزاده از محیط زیست استان تهران به شهرداری بازگشت، و مهردادی یار اصلاحاتی ابتکار جایگزین او شد.

طی دو سه روز اخیر شایعاتی در مورد بازداشت رئیس محیط زیست پاکدشت نیز شنیده می‌شد که گویا در دفتر کارش و در حین ارتکاب جرم بازداشت شده است، این شایعات بالاخره توسط مدیرکل حراست محیط زیست تأیید شد.

رضا جزینی‌زاده با بیان این خبر اظهار داشت: در حال حاضر پرونده (ع.ع) توسط مراجع قضایی در دست بررسی است و متهم در بازداشت موقت بسر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

فساد اداری، فساد مالی و ارتشا جرائمی است که مدیران و معاونان استانی محیط زیست تا کنون با اتهام ارتکاب به این جرائم دستگیر شده‌اند.

ارسال نظر: