سعید جلیلی در دانشگاه رازی کرمانشاه:

کنسرت "ما نمی‌توانیم" است که به الاغ ها دل میبندد و از فیلها نگران می‌شود

کدخبر: 2073181

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه کنسرت "ما نمی‌توانیم" است که به الاغ ها دل میبندد و از فیلها نگران می‌شود گفت: باید جلوی کنسرت ما نمیتوانیم را گرفت؛ چه کلینتون آن را رهبری کند چه ترامپ با ترامپتش به آن هیجان بدهد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که به دعوت جامعه اسلامی دانشجویان و انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه رازی به این دانشگاه رفته بود، گفت: در اسلام ناب همانطور که ولایت و نماز پایه دین است، توده های مردم نیز تکیه گاه دین نامیده میشود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی یعنی باور به ایمان توده های مردم، افزود: تجربه جمهوری اسلامی نشان داد باورهای مردم میتواند تولید قدرت کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: ترس دشمن از قدرت بزرگی است که بر مبنای ایمان و باور ملت ما شکل میگیرد.

جلیلی افزود: امید حاصل ایمان، قیام و عمل است نه توهم و ترس و نشستن! امید یعنی باور به توانایی های خود و تخدیر یعنی یاس از توانمندی های داخل.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با تاکید بر اینکه «ایمان» قدرتی تولید میکند که اتفاقات بیرونی نمیتواند ساختار محاسبات شما را به خطر بیاندازد، گفت: از برکات اتکا به توانمندی های داخل آن است که اتفاقات بیرونی نمیتواند ساختار محاسباتی شما را به هم بریزد.

وی ادامه داد: هر میزان که نقطه اتکای یک کشور از داخل به خارج جابجا شود به همان میزان منافع ملی به خطر خواهد افتاد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: خسارت بیش از آنکه در جابجا شدن آب سنگین و مواد هسته ای از داخل به خارج باشد آن است که گرانیگاه و نقطه اتکا به خود به سمت وعده های دشمن جابجا شود.

جلیلی در پایان افزود: کنسرت "ما نمی‌توانیم" است که به الاغ ها دل میبندد و از فیلها نگران می‌شود. باید جلوی کنسرت ما نمیتوانیم را گرفت؛ چه کلینتون آن را رهبری کند چه ترامپ با ترامپتش به آن هیجان بدهد!

ارسال نظر: