ساکت: برای ارتقا اردوها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم

کدخبر: 2073187

رئیس سازمان تیم‌های ملی فوتبال گفت: سازمان تیم های ملی در تلاش است تا با هماهنگی کمیته های فدراسیون نسبت به ارتقا و بهره وری اردوها اقدام کند.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت، رئیس سازمان تیم های ملی گفت: در نشست امروز هیات رئیسه فدراسیون گزارش کاملی از روند برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم های ملی ارائه کردم. در واقع در طول سه ماه (مهر- آبان- آذر) 4710 نفر روز اردو و کلاس آموزشی و مربیگری در محل کمپ تیم های ملی برگزار می شود که در این ارتباط تیم های فوتسال مردان، فوتبال ساحلی، فوتبال و فوتسال بانوان، دوره های مربیگری و آموزشی آقایان و بانوان برگزار شده است.

وی ادامه داد: با هماهنگی کمیته های فوتسال، بانوان، آموزش و فوتبال ساحلی نسبت به ارتقا بهره وری اردوها اقدامات لازم را انجام می دهیم. در واقع برای ارتقا اردوها از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم. همچنین طرح انجام اصلاحات و نوسازی زمین فوتبال ساحلی در حال انجام و با پیگیری هایی که از ماه ها قبل توسط علی کفاشیان و تاکیدات مهدی تاج صورت گرفته، پروژه ساختمان تیم های فوتسال در حال اجرا است.

رئیس سازمان تیم های ملی در پایان گفت: علیرغم محدودیت های جدی مالی، نوسازی مهمانسرای شماره یک نیز مرحله به مرحله پیش می رود و در حال انجام است.

ارسال نظر: