در اعتراض به برگزاری نمایشگاه مطبوعات در مصلی تهران عنوان شد

قالیباف: کاش دولت به قانون احترام بگذارد

کدخبر: 2073484

شهردار تهران در آخرین پست اینستاگرامی خود نسبت به عدم برگزاری نمایشگاه مطبوعات در مجموعه شهر آفتاب واکنش نشان داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمد باقر قالیباف در صفحه اینستاگرام خود نسبت به عدم برگزاری نمایشگاه مطبوعات در مجموعه شهر آفتاب مطلبی اعتراضی منتشر کرد، وی در این پست نوشت:

نقش رسانه‌ها در آگاهی بخشی و پیشرفت جامعه انکار ناپذیره. خیلی علاقه داشتم که بین اهالی رسانه و در جشن سالانه‌شون در نمایشگاه_مطبوعات و رسانه‌ها شرکت می‌کردم اما به رغم میل باطنی بدلیل پایبندی به قواعد و مقررات شهر که ضامن سلامت، پاکیزگی و آرامشه، از حضور در جمع این عزیزان محروم شدم.

با احداث مجموعه شهرآفتاب و مصوبه شورای اسلامی شهر تهران مقرر شد همۀ نمایشگاه‌های پربازدید در این مکان برگزار بشه. رعایت این مصوبه و مقررات مشابه اونه که در کاهش ترافیک و آلودگی شهرمون مؤثره.

ای کاش دولت محترم هم به قانون احترام می‌گذاشت و این نمایشگاه‌ و نمایشگاه های مشابه، که پربازدید هستند را در شهر برگزار نمی کرد. علاوه بر اون مصلای کار ویژه خودش رو داره و جای برگزاری نمایشگاه‌ها و فعالیت‌های اقتصادی نیست. وقتی ما متولیان امر و مسؤولان به قانون و حقوق مردم احترام نگذاریم چه توقعی از شهروندان می‌توانیم داشته باشیم؟

دیروز اختتامیه نمایشگاه مطبوعات بود. ضمن تشکر و قدردانی از زحمات تلاشگران عرصه رسانه آرزو می‌کنم که در زمینۀ رسالت شون برای آگاهی بخشی و حل معضلات فراگیر آحاد مردم از طریق پیگیری موضوعات از متولیان امر برای اجرای دقیق تکالیف و رعایت قانون موفق باشن.

به امید پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی.

ارسال نظر: