در اعتراض به قانون‌شکنی انجمن دانشگاه علامه صورت گرفت

دانشجویان خواستار پیوستن به تحصن مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه شدند +عکس

کدخبر: 2073602

در حالی تحصن مسئول بسیج دانشگاه علامه بدلیل قانون شکنی انجمن اسلامی این دانشگاه (نصب عکس سران فتنه) و عدم پیگیری مسئولین دانشگاه ادامه دارد که این تحصن با حمایت دانشجویان روبرو شده و خواستار پوستن به آن شدند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، خبرنامه دانشجویان ایران نوشت: تحصن مسئول بسیج دانشگاه علامه طباطبایی در دانشکده علوم اجتماعی بدلیل قانون شکنی انجمن اسلامی این دانشگاه (نصب عکس سران فتنه) و عدم پیگیری مسئولین دانشگاه ادامه دارد.

روزگذشته بود که حسین کیانی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی از آغاز تحصن خود در برابر قانون شکنی انجمن دانشگاه علامه طباطبایی خبر داد.

وی در گفتگویی با فارس درباره علت تحصن خود گفت: حدود 10 روز پیش دفتر انجمن اسلامی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه آغاز به کار کرد که همزمان با افتتاح این انجمن، عکس سران فتنه بر روی دیوار محل استقرار آنها نصب شده است.

کیانی ادامه داد: به صورت کاملاً آرام از طریق مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم اجتماعی به حراست اعتراض خود را اعلام کردیم. همچنین با ریاست دانشگاه و معاون دانشکده نیز صحبت کردیم و خود بنده در چند روز گذشته با مسئول حراست کل دانشگاه تماس گرفتم.

این فعال دانشجویی افزود: متأسفانه مسئولین دانشگاه این موضوع را به همدیگر پاس‌کاری می‌کردند و هیچ اقدام لازمی انجام ندادند.

کیانی با تأکید براینکه فتنه خط قرمز دانشجویان است، خاطرنشان کرد: قصد برخورد دانشجویی با این کار نداریم و دوست داریم طبق روال قانونی با خاطیان برخورد شود. لذا در صورت ضعف عملکرد مسئولین از اذان مغرب امروز تا زمانی که عکس سران فتنه بر روی دیوار دانشگاه است تحصن خواهم کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در خاتمه گفت: از زمان آغاز به کار تحصن تعداد زیادی از دانشجویان درخواست ملحق شدن به بنده را داشتند اما به خاطر اینکه نمی‌خواهم فضای تنشی ایجاد شود اجازه حضور هیچ‌کس را در کنار خود ندادم.

ادامه تحصن

اما این تحصن با حمایت دانشجویان روبرو شده است، بطوری که به گفته یکی از مسئولان بسیج این دانشگاه، دانشجویان ضمن حمایت از این تحصن خواستار پوستن به آن شدند.

بسیج دانشجویی دانشگاه صدا وسیما نیز در بیانیه ای حمایت خود را از این تحصن اعلام کرد. در بخشی از بیانیه این تشکل دانشجویی آمده است: "آیا مسئولان دانشگاه علامه طباطبایی که با گذشت چند روز از این اقدام وقیحانه در نصب عکس سران فتنه با سکوت خود مهر تایید بر این اقدام زده اند و بر طبق اخبار موثق نسبت به تذکرات دانشجویان انقلابی دانشگاه بی تفاوت بوده اند فراموش کرده اند که فتنه گران در روز قدس که براى دفاع از فلسطین و علیه رژیم غاصب صهیونیستی است، با روزه خواری علنی در ماه رمضان به نفع رژیم غاصب صهیونیست و علیه فلسطین اشغالی شعارانحرافی نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران را سر دادند."

گفتنی است از ابتدای سال تحصیلی تعدادی از تشکل های تجدیدنظر طلب به بهانه استقبال از جدیدالورود ها اقدام به نصب تصاویر سران فتنه بر روی برد و غرفه های خود کرده اند.

ارسال نظر: