بیانیه وزارت ارشاد به بهانه شهادت شهید "محسن خزایی"؛

فقدان کسانی مانند شهید خزائی، خلآئی بزرگ در عرصه رسانه‌ای کشور است

کدخبر: 2073659

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با صدور پیامی، شهادت "محسن خزایی"، خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در سوریه را به خانواده وی و جامعه رسانه‌ای کشور تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با صدور پیامی، شهادت «محسن خزایی»، خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در سوریه را به خانواده وی و جامعه رسانه‌ای کشور تبریک و تسلیت گفت.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

شهید بزرگوار محسن خزائی، خبرنگار متعهد و متدین کشورمان با سعی وافر و تلاش های بی وقفه، سهم قابل توجهی در به تصویر کشاندن مظلومیت مردم سوریه و ارسال اخبار جبهه مقاومت برعهده داشت که هرگز خاطره آن از ذهن جامعه رسانه ای کشور پاک نخواهد شد.

در زمانه ای که اخلاق و باور به ارزش های حرفه ای در عرصه پرشتاب رسانه ها، دستخوش تغییر و تحولات فراوان است و چون گوهری ناب و نایاب می ماند، وجود چنین خبرنگاران اصیل، ارزشی و متعهد، سرمایه عظیمی برای جامعه و کشور محسوب می شود و ضمن آنکه فقدان آنها، خلآئی بزرگ در عرصه رسانه ای کشور است اما از سویی این گونه مجاهدت های همراه با شهادت ضامن بقای مسیر نورانی انقلاب اسلامی خواهد بود.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهادت این شهید بزرگوار را به خانواده محترم، بازماندگان، آشنایان، همکاران ایشان در صدا و سیما و جامعه رسانه ای کشور تبریک و تسلیت می گوید.

ارسال نظر: