سردار فضلی:

اگر مدافعان حرم نبودند‌ داعش آثاری از حرمین آل‌الله باقی نمی‌گذاشت

کدخبر: 2073740

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر شهدای مدافع حرم نبودند مگر غربی‌ها و گروه تکفیری داعش اجازه می‌دادند آثاری از حرمین آل ‌الله باقی بماند که امروز مردم به زیارت حرم آل‌الله بروند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مراسم اربعین شهادت مدافع حرم پاسدار سجاد زبرجدی‌سهراب امروز عصر به همت پایگاه شهید باقری و بسیج ناحیه شهرستان ‌ری در مسجد مرتضی علی شهرری برگزار شد.

در این مراسم سردار فضلی به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: پیوند و الگوگیری شهدای مدافع از اباعبدالله الحسین(ع) بر کسی پنهان و پوشیده نیست.

وی افزود: نه تنها از سویی باید شهادت شهدای مدافع حرم را به خانواده و مردم تسلیت گفت بلکه از سوی دیگر نیز لازم است به واسطه هوشمندی، شناخت زمان و بصیرت آنان بر همگان تبریک گفت.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه بیان داشت: اگر امروز این ذکاوت و هوشمندی شهدای مدافع حرم نبود ما چگونه می‌توانستیم برای مردم از امنیت سخن بگوییم، امروز بزرگ‌ترین همایش جهان در راه است و این ثمره ایثار و از خود گذشتگی همین شهدا در خارج از مرزهای جغرافیایی کشور است.

وی با اشاره به استقبال گسترده مردم از پیاده‌روی اربعین حسینی، گفت: امروز حضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین از اقصی نقاط گیتی به سبب امنیتی است که در عراق برقرار است مدافعان حرم با دور ساختن دشمن از اطراف حرم آل‌الله سبب امنیت در مسیر این حضور پرشور بوده‌اند.

فضلی با بیان اینکه در مرزهای ایران مملو از زائران ایرانی و غیر ایرانی است، تصریح کرد: امروز برخی از زائران خارجی که باید از ایران به مقصد کشور عراق حرکت کنند مورد تکریم و پذیرایی ایرانیان قرار می‌گیرند و این نشان از امنیت کشور است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه شهدای مدافع حرم این مسیر دلدادگی و تقرب الی‌الله را برای شیعیان و محبان اباعبدالله الحسین(ع) باز کردند، گفت: اگر شهدای مدافع حرم نبودند مگر غربی‌ها و گروه تکفیری داعش اجازه می‌دادند آثاری از حرمین آل ‌الله باقی بماند که امروز مردم به زیارت حرم آل‌الله بروند.

وی همچنین امنیت امروز را مرهون و مدیون خون شهدا دانسته و اظهار داشت: شهدای مدافع حرم فراتر از شهدای دفاع مقدس گام بر می‌دارند. شهدای دفاع مقدس توسعه دهنده فرهنگ ایثار و شهادت بودند.

فضلی با بیان اینکه امروز فرهنگ مقاومت سرشار از نشاط است، گفت: فرهنگ مقاومت شیعه و سنی ندارد و هدف همه تنها و تنها نابودی دشمن است، اختلاف افکنی بین اقوام از توطئه‌های دشمن است تا بتواند این یکپارچگی و اتحاد را از بین ببرند تا بر مسلمانان مسلط شوند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: امروز دشمن از وحدت مسلمانان هراس دارد به همین سبب لازم است اتحاد بین اقوام حفظ شود تا دشمن نتواند به صفوف مسلمانان نفوذ کند.

ارسال نظر: