روز گذشته اتفاق افتاد

اسیدپاشی انتقام جویانه در محله افسریه/ مصدوم از ناحیه دو چشم آسیب جدی دید

کدخبر: 2073950

سرپرست دادسرای جنایی تهران جزییات اسید پاشی خانوادگی در محله افسریه را تشریح کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمد شهریاری در گفتگو با مهر، درباره جزییات حادثه اسید پاشی در محله افسریه تهران گفت:بعد از ظهر دوشنبه در تماس ماموران کلانتری ۱۵۶ افسریه تهران بازپرس کشیک قتل پایتخت در جریان یک مورد اسید پاشی انتقام جویانه در محله افسریه قرار گرفت.

وی گفت :با حضور ماموران پلیس در محل حادثه مشخص شد در دعوای مادر شوهر و عروس به دلیل اختلافات خانوادگی عروس جوان در اقدامی انتقام جویانه اقدام به پاشیدن مایع اسیدی به صورت مادر شوهر میان سال خود کرده بود که مصدوم به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه چشم ها بلافاصله به بیمارستان رسول اکرم منتقل شده و تحت درمان قرار گرفت.

شهریاری ادامه داد: ماموران پلیس با توجه به گفته شاهدان ماجرا بلافاصله عروس جوان را بازداشت کرده و تحت بازجویی های پلیسی قراردادند.

سرپرست دادسرای جنایی با اشاره به اینکه مصدوم حادثه اسید پاشی از ناحیه هر دو چشم دچار اسیب دیدگی جدی شده است و درمان همچنان ادامه دارد افزود :شخص حادثه دیده به دلیل شدت جراحات وارده قادر به بیان جزییات ماجرا نیست .با این حال عروس وی به عنوان تنها مظنون ماجرای اسید پاشی در حال حاضر در اختیار کاراگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران قرار دارد و تحقیقات پلیسی جنایی در باره این حادثه تا روشن شون علت دقیق حادثه و انگیزه فرد اسید پاش همچنان ادامه دارد

ارسال نظر: