رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام:

ورود خودروی زائران اربعین به شهر مهران ممنوع شد

کدخبر: 2073954

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از اعمال ممنوعیت و محدودیت ورود خودروهای زائران اربعین به داخل شهر مهران خبر داد و گفت: این تصمیم به منظور ممانعت از بروز گره‌های ترافیکی اتخاذ شده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سرهنگ نوراله خادم اظهار کرد: تقریبا ظرفیت پارکینگ های عمومی و خصوصی شهر مهران تکمیل شده و هم اکنون در حال هدایت خودروهای زائران به سمت پارکینگ های اطراف شهر هستیم.

وی افزود: ماموران پلیس راه و راهور در پنج کیلومتری شهر مهران مستقر شده و خودروهای زائران را به سمت پارکینگ های تهیه شده بویژه پارکینگ بزرگ اربعین که ظرفیت 40 هزار دستگاه خودرو را دارد، هدایت می کنند.

سرهنگ خادم تاکید کرد: در حال حاضر خودروی اهالی شهر مهران نیز اجازه ورود را از مسیر اصلی ندارند و به سمت جاده کمربندی هدایت می شوند تا از آنجا و از طریق بلوار امام حسن (ع) وارد شهر شوند.

به گفته وی، تردد خودروها در معابر شهر مهران اکنون ساماندهی و مدیریت شده و فقط در بلوار امام حسن (ع) به دلیل حجم زیاد خودروها شاهد ترافیک دو کیلومتری هستیم که تحت مدیریت ماموران پلیس است.

رئیس پلیس راهور استان ایلام اضافه کرد: تمام معابر اصلی شهر مهران پاکسازی شده تا تردد خودروهای موجود در شهر با سهولت انجام شود البته از زائران تقاضا داریم به راهنمایی های ماموران پلیس توجه کنند تا شاهد ایجاد گره ترافیکی و تاخیر در حرکت آنها نباشیم.

وی افزود: از میدان امام (ره) تا پل زائر شهر مهران به مسافت 700 متر اجازه تردد به هیچ خودرویی داده نمی شود بنابراین مردم می بایست این مسیر را تا پل زائر با پای پیاده طی کنند تا به اتوبوس های شرکت واحد که آنها را به پایانه مرزی می رسانند، برسند.

سرهنگ خادم گفت: همکاری رانندگان وسایل نقلیه با ماموران پلیس راهور و راه می تواند ما را در ارائه خدمات ترافیکی کمک کرده و شرایط را برای حرکت با سهولت آنها در معابر شهری و برون شهری فراهم کند.

وی یادآور شد: جاده کمربندی شرقی مهران فقط برای حرکت اتوبوس های حامل زائران تا پایانه برکت در نزدکی مرز مهران طراحی شده است بنابراین رانندگان دیگر وسایل نقلیه از این جاده تردد نکنند چون باعث ایجاد اخلال در حرکت اتوبوس ها می شوند.

ارسال نظر: