حکم نهایی آزادی پسران مبارک صادر شد

کدخبر: 2074060

دادگاه تجدید نظر قاهره با صدور حکمی نهایی در پرونده اختلاس از دارایی‌های کاخ‌های ریاست جمهوری، اعلام کرد پسران مبارک دیگر به زندان باز نمی‌گردند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: دادگاه تجدید نظر مصر حکمی نهایی صادر کرد که بر اساس آن پسران مبارک در پرونده اختلاس از دارایی‌های کاخ‌های ریاست جمهوری به زندان باز نخواهند گشت.

روزنامه «الیوم السابع»، گزارش داد که «علاء و جمال مبارک» پسران «حسنی مبارک» رئیس جمهور مخلوع مصر که پیشتر به قید وثیقه آزاد شده بودند دیگر به زندان باز نخواهند گشت.

دادگاه جنایی مصر در 12 اکتبر سال 2015 دستور داده بود که پسران مبارک در پرونده اختلاس از دارایی‌های کاخ‌های ریاست‌ جمهوری مصر دوران سه سال محکومیت خود را گذرانده و باید آزاد شوند.

دادستانی مصر به این تصمیم دادگاه اعتراض و اعلام کرده بود که تبدیل زمان بازداشت علاء و جمال در پرونده‌های قتل معترضان و فساد اقتصادی بورس به مدت زمان محکومیت آن‌ها در پرونده قصرهای ریاست جمهوری اشتباه بوده است.

دادستانی مصر از دادگاه تجدید نظر خواسته بود دو متهم را بار دیگر زندانی کنند تا محکومیت 3 سال زندان در پرونده اختلاس از دارایی‌های قصرهای ریاست جمهوری را بگذرانند که دادگاه تجدید نظر این اعتراض را رد کرد و حکم نهایی آزادی پسران مبارک را صادر کرد.

ارسال نظر: