توکلی خبر داد:

امشب، آخرین مهلت ثبت‌نام در تکمیل ظرفیت کنکور ۹۵/ ثبت‌نام بالغ بر ۱۱ هزار داوطلب

کدخبر: 2074127

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت‌نام در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال ۹۵ امشب پایان می‌یابد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حسین توکلی گفت: مهلت ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت و پذیرش در رشته های تحصیلی جدید دوره روزانه و نوبت دوم (شبانه) دانشگاه ها و موسسات آموزشی آزمون سراسری سال ۹۵ ساعت ۲۴ امشب چهارشنبه ۲۶ آبان ماه پایان می یابد.

وی افزود: تمامی داوطلبان واجد شرایط می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org در این مرحله ثبت نام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش با بیان اینکه در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور سراسری سال ۹۵ تعداد ۱۳ هزار و ۶۷۲ نفر پذیرفته می شوند، گفت: تاکنون ۱۱ هزار و ۲۲۰ نفر در این مرحله ثبت نام کرده اند.

توکلی خاطرنشان کرد: تمامی داوطلبان حاضر در جلسه آزمون با نمره کل مساوی و یا بیشتر از یک (باتوجه به کارنامه نتایح علمی اولیه) براساس ضوابط و شرایط مندرج در اطلاعیه مذکور دفترچه راهنمای شماره یک، دو و سایر اطلاعیه های منتشره در صورت علاقه مند بودن می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه و با مطالعه دقیق دفترچه راهنما نسبت به انتخاب ۵۰ کد رشته محل اقدام و کد رشته محل های انتخابی را به تربیت اولویت علاقه ثبت کنند.

وی اظهار داشت: برای رشته های تحصیلی که پذیرش آنها صرفا براساس سوابق تحصیلی است، متقاضیان اعم از اینکه در آزمون سراسری سال ۹۵ ثبت نام و در جلسه آزمون حاضر بودند و یا افرادی که در این آزمون ثبت نام نکرده اند نیز می توانند شرکت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: افرادی که در آزمون سرارسری سال ۹۵ ثبت نام نکرده اند و اما متقاضی ثبت نام در رشته های بدون آزمون دوره تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال ۹۵ هستند می توانند با پرداخت ۱۸ هزار تومان فرم تقاضانامه ثبت نام را تکمیل کنند.

ارسال نظر: