اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد:

تندیس استقامت به ابوالفضل آرمیده اهدا خواهد شد

کدخبر: 2074156

سایت اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی از اهدای تندیس به ابوالفضل آرمیده کشتی‌گیر نوجوان ایران و دارنده مدال برنز مسابقات نوجوانان آسیا ۲۰۱۶ که این روزها با بیماری پررنجی دست و پنجه نرم می‌کند، خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، سایت اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی از اهدای تندیس به ابوالفضل آرمیده کشتی‌گیر نوجوان ایران و دارنده مدال برنز مسابقات نوجوانان آسیا 2016 که این روزها با بیماری پررنجی دست و پنجه نرم می‌کند، خبر داد.

اتحادیه جهانی کشتی اعطای این جایزه با مراسم اختتامیه مسابقات بین المللی جهانی کودک همزمان خواهد بود.

رقابت های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا روزهای 17 تا 20 تیرماه در شهر تایچونگ چین تایپه (تایوان) برگزار شد و طی آن آرمیده موفق شد در وزن 42 کیلوگرم صاحب مدال برنز شود. او در فاصله اندکی پس از این مسابقات بیمار شد.

رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی ایران با وجود بیماری او گفت که آرمیده در مبارزه با بیماری شجاعت و قدرت زیادی از خود نشان داده است. حمایت از آرمیده در شبکه های اجتماعی ادامه دارد. جردن باروز قهرمان المپیک 2012 لندن نیز با ارسال پیامی در اینستاگرام از آرمیده حمایت کرد.

گفتنی است، رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی با ارسال نامه ای به ننادلالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی خواستار اعطای تندیس استقامت به ابوالفضل آرمیده شده بود.، و قرار است دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با دعوت رسمی فدراسیون کشتی عصر روز جمعه 28 آبان ماه این تندیس را به خانواده آرمیده اهداء می نماید.

وی در این نامه خاطر نشان کرد: آرمیده دارنده مدال برنز نوجوانان آسیا در سال 2016 میلادی، مدتی است با یک بیماری پر رنج دست و پنجه نرم کرده و مانند مسابقات کشتی خود، با رقیبی بسیار سرسخت تر از تمامی حریفانش، با این بیماری مبارزه می ‌کند و تسلیم نشده است.

ارسال نظر: