آیت‌الله علم‌الهدی:

نیرنگ دشمن برای شکل‌گیری جریان نفوذ استفاده از عناصر و عوامل داخلی است

کدخبر: 2074263

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: نیرنگ دشمن برای شکل‌گیری جریان نفوذ، مثل سابق مبتنی بر گذاردن جاسوس از خارج نیست بلکه استفاده از عناصر و عوامل داخلی است.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خراسان رضوی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با مسؤولان حراست‌های تابعه استانداری خراسان رضوی و یزد به همراه مدیران‌کل حراست استانداری‌های منطقه پنج کشور اظهار داشت: نیرنگ دشمن برای شکل‌گیری جریان نفوذ، مثل سابق مبتنی بر گذاردن جاسوس از خارج نیست بلکه استفاده از عناصر و عوامل داخلی است.

امام‌جمعه مشهد مقدس افزود: تاریخ انقلاب اسلامی ایران نشان می‌دهد که عناصر ضدانقلاب در تمام قشرها حتی بین افراد دین‌دار نیز رشد می‌کند،کسانی که با ولایت و رهبری زاویه پیدا می‌کنند، در گرایش به ضد‌ارزش‌ها مغلوب می‌شوند.

علم‌الهدی تصریح کرد: قدرت سیاسی کشور ایران از مرزهای خود گذشت و به منطقه رسید و اکنون در حال فراگیری مرزهای جهانی است، ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره مورد هجمه‌ها و بحران‌های سیاسی شکل‌گرفته از سوی دشمن بوده است، امروز می‌طلبد همه ما بسته به نوع بحران با تفکر و تعهد خود جزء مدافعین حریم ارزش‌های اسلامی باشیم.

امام‌جمعه مشهد مقدس از عناصر حراست در دستگاه‌ها و نهادها به‌عنوان بزرگ‌ترین و مؤثرترین پدافندچیان خاک‌ریز جبهه امروز یاد کرد.

علم‌الهدی با بیان اینکه سلامت و صیانت در حراست، خنثی‌کننده نفوذ دشمن است؛ تصریح کرد: عناصر حراست در دستگاه‌ها به‌نوعی متصل به لشکر سربازان گمنام امام زمان(عج) هستند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی خطاب به حاضران گفت: در صف خدمت به ارزش‌های اعتقادی و دینی کوتاهی نکنید که اگر چنین باشد؛ شکست حتمی است، اصل جبهه نظام اسلامی را با باورپذیری به خدا، معاد، نبوت، امامت و ولایت تقویت کنید تا در مواقع حساس رسالت خود را به سرمنزل مقصود برسانید.

وی اظهار داشت: جریان حراست در هر مجموعه‌ای به‌عنوان چشم نظام است؛ لذا به‌هیچ قیمتی نباید در استخدام مدیر مجموعه واقع شود، حراست باید جریان‌ساز در مسیر حفظ ارزش‌های دستگاه و رسالت آن باشد.

ارسال نظر: