در برنامه مخاطب خاص بیان می‌شود:

روایت مداح مشهور جهان عرب از دیدار با رهبر انقلاب

کدخبر: 2074301

چهارمین قسمت از برنامه "مخاطب خاص" با حضور حجت الاسلام رنجبر و اجرای رسالت بوذری روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.

به گزارش « نسیم آنلاین » ، حجت الاسلام رنجبر در ابتدای این مراسم گفت: خدا هم تیر، هم تور و هم تار دارد که تیر همان مصیبت ها به شمار می رود، ولی باید به خاطر داشته باشیم که شکارچی هیچگاه کرکس، روباه و کفتار را هدف قرار نمی دهد، بلکه آهو را هدف می گیرد و همین که انسان ها هدف تیر خدا قرار می گیرند، یعنی خدا آنها را می خواهد و این تیرها در زندگی افراد یک بشارت و علامت به شمار می رود.

وی ادامه داد: خدا انسان ها را با همین تیرها جلب و جذب خودش می کند، راز اینکه وقتی افراد پرخاشگر و سرکش دچار مصیبتی می شوند، سر به زیر می شوند و نعره های مستانه نمی کشند، همین است.

وی اظهار داشت: تور خداوند امام حسین (ع) است، همانگونه که یک ماهیگیر وقتی تور به دریا می اندازد و جز ماهی موجودات دیگر دریایی را هم شکار می کنند، تور خدا هم همین گونه است و الان در کربلا افراد از همه گروه ها و طائفه ها آمده اند و دلیلش هم این است که امام حسین (ع) تور خدا به شمار می رود.

این کارشناس مذهبی اظهار داشت: تار خدا هم آیات الهی و نعمات حق است، ولی خدا با تور افراد بیشتری را نسبت به تیر و تار به خودش جذب کرده است، دلیلش هم ویژگی های امام حسین (ع) است.

در ادامه شیخ حسین الاکرف، از مداحان عرب میهمان برنامه بود. این مداح معروف عرب مداح تصریح کرد: امام خمینی در فرهنگ و فکر مداحی تاثیر زیادی داشته و ایشان باعث شدند این عزاداری ها از منازل به مساجد آمده و گسترش پیدا کند.

وی درباره دیدار با مقام معظم رهبری ادامه داد: زمانی که در حوزه علمیه قم درس میخواندم توفیق شد که در یک دیدار عمومی با مقام معظم رهبری دیدار داشته باشم و بعد از آن در همایش وحدت اسلامی هم رهبری را دیدار کردم.

وی خاطر نشان کرد: زمانی که رهبری را دیدم احساس کردم که در مقابل جلوه کوچکی از محضر امام زمان (عج) قرار دارم و رهبری نمادی از امام زمان است.

ارسال نظر: