انهدام پایگاه جبهه النصره در غرب حلب/ ۵۰ تروریست کشته شدند

کدخبر: 2074412

جنگنده‌های روسیه با حملات خود در نیمه شب گذشته، یک پایگاه جبهه النصره را در منطقه "اورم الکبری" حلب هدف قرار دادند که در جریان آن، ۵۰ تروریست از جمله دو سرکرده بارز از پای درآمدند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: جنگنده‌های روس نیمه شب گذشته پس از کسب اطلاعات دقیق از محل استقرار تروریستهای جبهه النصره، چندین بار یک پایگاه آنان را در منطقه «اورم الکبری» در حومه غربی شهر حلب هدف قرار دادند.

یک منبع میدانی حاضر در شهر حلب به بین الملل فارس اعلام کرد که در اثر این حملات بیش از ۵۰ تروریست از جمله دو سرکرده برجسته کشته شدند.

همزمان با این حملات، اختلاف میان گروههای تروریستی شدیدتر شده و یکدیگر را متهم کرده اند که اطلاعات در اختیار روسیه می گذارند.

به گفته این منبع، درگیریها در محور غربی شهر حلب به ویژه در منطقه «الراشدین» به صورت جزئی ادامه دارد که در اثر آن تعدادی از تروریستها از جمله «ابراهیم محمد الفرحات» از فرماندهان بارز گروه تروریستی «فیلق الشام» کشته شد.

جنگنده‌ها نیز به شدت مواضع تروریستهای نورالدین زنکی و جبهه النصره را در مناطق «حلب القدیمه، بستان الباشا، شیخ سعید و السکری» هدف قرار می دهند و خسارات مالی و تلفات جانی زیادی به تروریستها وارد کردند.

این در حالی است که از شدت درگیریها در محور جنوبی و به خصوص در حومه بازار «الجبس» کاسته شده و تغییر خاصی در نقشه میدانی صورت نگرفته است.

ارسال نظر: