با حضور وزیر بهداشت و رئیس سازمان انرژی اتمی صورت گرفت

کلنگ‌ احداث بیمارستان و اورژانس هسته‌ای در بوشهر به زمین زده شد

کدخبر: 2074537

مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت از کلنگ‌زنی چند پروژه مشترک وزارت بهداشت و سازمان انرژی اتمی در بوشهر خبرداد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، دکتر زارع نژاد با اشاره به حضور وزیر بهداشت و رئیس سازمان انرژی اتمی در بوشهر برای انجام چند پروژه مشترک، گفت: کلنگ ساخت بیمارستان 160تختخوابی در بوشهر و بیمارستان تخصصی قلب و عروق با ظرفیت 200تختخواب صبح با حضور وزیر بهداشت و رئیس سازمان انرژی اتمی به زمین زده شد.

وی افزود: همچنین امروز علمیات ساخت اورژانس هسته‌ای و عمومی بوشهر که کار مشترک وزارت بهداشت و سازمان انرژی اتمی است با8000 متر زیربنا آغاز خواهد شد.

زارع نژاد افزود: با اتمام ساخت این پروژه‌های بیمارستانی ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در بوشهر به دو برابر افزایش می یابد و تحولی در بهداشت و درمان و محرومیت زدایی در این استان رخ می هد.

به گفته وی، در این مراسم همچنین از 17 دستگاه آمبولانس NICUدار و ICUدار هم رونمایی و همچنین 10 دستگاه کلینیک سیار دندان‌پزشکی که ویژه استقرار در مناطق محروم و ارائه خدمات دندان‌پزشکی با تعرفه دولتی و ارزان‌قیمت هستند با حضور وزیر بهداشت در بوشهر افتتاح شد.

ارسال نظر: