نامه باشگاه اصفهانی به فدراسیون فوتبال

باشگاه ذوب‌آهن: ما باید برابر گسترش فولاد میزبان باشیم

کدخبر: 2074687

مسئولان باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال خواستار این شده‌اند که در بازی با گسترش‌فولاد در جام حذفی میزبان باشند.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن، هرچند ذوب آهن موفق شد با پیروزی در مقابل ماشین سازی صعود دیگری به مرحله یک چهارم نهایی را تجربه کند اما قرعه ذوب آهن در مرحله بعد بسیار سخت است. بر اساس قرعه تناوبی که در جام حذفی برقرار است ذوب آهنی ها باید در خانه گسترش فولاد به میدان بروند و برای صعود به مرحله نیمه نهایی بجنگند اما در شرایطی که از سوی سازمان لیگ زمانی برای انجام قرعه کشی این بازی مشخص نشده ذوب آهنی با استناد به یک تبصره در مورد برگزاری مسابقات جام حذفی معتقدند در مرحله بعد اصفهان و استادیوم فولادشهر باید میزبان بازی ذوب آهن و گسترش فولاد باشد.

ذوب آهنی ها عقیده دارند که چون مس رفسنجان و شهرداری ماهشهر در مقابل گسترش حاضر نشده اند و بازی های این تیم 3برصفر شده قانون می‌گوید که اگر تیمی برای دو بازی دچار چنین سرنوشتی شود در بازی بعد صرف نظر از هر موضوعی باید میهمان باشد و این یعنی در صورت تایید این موضوع ذوب آهن در مرحله یک چهارم نهایی در فولادشهر میزبان گسترش فولاد خواهد بود البته به شرطی که نامه ذوب آهن مورد تایید فدراسیون فوتبال قرار گیرد.

ارسال نظر: