سردار نقدی در جمع خبرنگاران:

مرحومه حدیدچی یک بسیجی به تمام معنا و الگویی برای زنان جامعه بود

کدخبر: 2074702

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مرحومه حدیدچی یک بسیجی به تمام معنا بود، گفت: وجود ایشان حجت را بر زنان ما تمام کرد و می‌تواند الگویی برای زنان جامعه ما باشد.

به گزارش ن نسیم آنلاین » فارس نوشت: سردار محمدرضا نقدی رئیس بسیج مستضعفین صبح امروز یکشنبه در حاشیه مراسم ختم مرضیه حدیدچی درگذشت ایشان را به جامعه زنان تسلیت گفت.

وی با تاکید بر اینکه خانم دباغ یک زن بسیجی به تمام معنا بود گفت: ایشان مروج همه ارزش‌های والای الهی چه در کمال و چه در عمل بود.

رئیس بسیج مستضعفین با بیان اینکه مرحومه حدیدچی در هر مراسمی که از وی دعوت می‌کردیم حضور می‌یافتند و ارادت خاصی به بسیجیان داشتند و اسوه بسیجیان بودند، اضافه کرد: در بین کسانی که برای انقلاب زحمت کشیده‌اند هر چه گشتم دیدم که لقب زینب (س) انقلاب برازنده ایشان است چرا که زجرهای بسیاری در راه انقلاب کشیدند و پیام‌رسان انقلاب اسلامی بود. انشاء الله خداوند ایشان را با صاحب این ایام حضرت زینب (س) محشور کند.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه جامعه زنان کشور باید از مکتب ایشان درس بگیرند گفت: زنان ما باید از مرحومه حدیدچی درس ایثار،‌ آزادگی، شرافت، مادری و زندگی سراسر جهاد بگیرند.

رئیس بسیج مستضعفین با بیان اینکه مرحومه حدیدچی الگویی مربوط به چند قرن قبل نیست تاکید کرد: مرحومه حدیدچی ثابت کرد که حضور در عرصه سیاسی و مبارزه می‌تواند در دوران اوج مادری باشد. بنابراین وجود خانم دباغ حجت را بر زنان ما تمام کرد.

سردار نقدی ادامه داد: امیدواریم که زنان ما این ارزش را پاس بدارند و ای کاش مرحومه حدیدچی در نماز جمعه تشییع می‌شدند تا مردم احساساتشان را به این بانوی بزرگوار ابراز کنند.

وی درباره اعمال تحریم‌های جدید توسط ایالات متحده آمریکا تاکید کرد: آمریکا هر کاری توانسته علیه ما انجام داده بنابراین امروز هیچ راهی ندارد بنابراین می‌خواهد ما را متقاعد کند که برای پیشرفت هیچ راهی جز ارتباط با وی ندارد.

وی ادامه داد: آمریکا اقدامات نظامی، تروریستی، سیاسی و جنگ فرهنگی سنگین و تحریم فلج‌کننده علیه ایران اعمال کرد؛ بنابراین دیگر چه کاری می‌خواهد صورت دهد، آمریکا هر حربه‌ای داشت علیه ما به کار گرفت بنابراین آمریکا باید غزل خداحافظی ابرقدرتی خود را بخواند.

رئیس بسیج مستضعفین در پاسخ به اینکه چه توصیه‌ای به ترامپ رئیس جمهوری جدید آمریکا دارید تصریح کرد: توصیه برای کسانی که عقل ندارند جایز نیست.

ارسال نظر: