بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما:

آقای مطهری! توبه کنید و اصلاح پیش از آنکه با عکس‌العمل قهری این ملت مواجه شوید

کدخبر: 2074790

در این بیانیه آمده است: اذهان مردم ایران بازیچه دست یک آقازاده نیست که اگر آقازاده نبودید و حرمت فامیلتان نبود و پنهان شدن پشت نام خانوادگیتان؛ بعید نبود که تا کنون تبدیل به تحلیل‌گر درجه دو رسانه دولتی انگلیس می‌شدید. توبه کنید و اصلاح آقای مطهری، پیش از آنکه با عکس‌العمل قهری این ملت مواجه شوید.

به گزارش « نسیم آنلاین »، بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما طی نامه‌ای از علی مطهری خواست پیش از آنکه با عکس‌العمل قهری ملت مواجه شود رفتارش را اصلاح کند. در ابتدای این نامه خطاب به مطهری آمده است: چند روزی بود خبری نداشتیم از شما! کجایید قربان؟! حدس زدیم که احتمالا جایی بوده‌اید که دسترسی به شبکه‌های اجتماعی ضعیف بوده است. علی‌ایحال جهت اطلاع جناب عالی متذکر می‌شویم طی روزهای گذشته چند صدهزار نفر از مردمان کشورمان به دلیل نوعی ناهماهنگی مسئولین دولتی امر در مرز مهران دچار سردرگمی و مشکلات بسیار زیادی شدند که اگر نبود مدیریت جهادی برخی از ارگان‌های انقلابی شاید اکنون شاهد فاجعه‌ای غیر قابل تصور بودیم. وضعیت آلودگی هوا کماکان مشکلات زیادی را برای بسیاری از پایتخت‌نشینان ایجاد کرده است و ریزگردها هنوز که هنوز است زندگی مردمان جنوب کشور را مختل کرده‌اند و تنها راهکارهایی که مردم از سوی دولت به عنوان متولی اصلی حل این معضل مشاهده می‌کنند واگذاری امور به گذر زمان و یا نهایتا تعطیلی مدارس است.

در ادامه این نامه خطاب به مطهری تاکید شد: طی روزهای گذشته وضعیت اشتغال کماکان رشد منفی داشته و شاخص بهبود فضای کسب و کار بر طبق آمار بانک جهانی در سال جاری سقوط سه پله‌ای داشته است و دولت هنوز که هنوز است دل به میوه‌های باغ برجام بسته است و دارویی جز شعار درمانی به ملت ارائه نداده است. برجام کماکان گلابی نداده است و همین چند روز پیش مجلس نمایندگان آمریکا با تنها یک نفر مخالف و 419 رای موافق طرح تمدید 10 ساله تحریم‌ها علیه ایران را تصویب کرد که در صورت اجرا عملا تصویب تحریم جدید و نقض آشکار و بیرون‌زده برجام محسوب می‌شود. بماند مسائل کوچکتر مانند لغو فروش هواپیما و...، حقوق‌های نجومی هنوز که هنوز است درست پیگیری نشده است و ظاهرا دولت مکرمه نیز طبق گفته سخنگوی قوه قضائیه اسامی مدیران ویژه خوار و نجومی بگیر را به قوه قضائیه ارائه نکرده است و رئیس بانک مرکزی در اظهار نظری جالب گفته است که از بابت پرداخت‌های نجومی نگرانی نداریم، از آن طرف قضیه اختلاس هشت هزار میلیارد پول زبان بسته معلمان یا به قول رئیس جمهور معوقات بانکی صندوق ذخیره فرهنگیان در هیاهوی رسانه های زنجیره‌ای گم شده است. مشکل گرانی، رکود، بیکاری، تبعیض و فساد مردم انقلابی ایران را تحت فشار شدید قرار داده است و مشکلات اقتصادی و معیشتی را کف جامعه با پوست و گوشت خود احساس می‌کنند و اگر هم در این زمینه کوچکترین نقدی می‌شود فورا مردم را محکوم به سیب و گلابی خواستن می‌کنند.

در ادامه آمده است: کجایید علی آقا؟ حواستان هست؟ شما نائب رئیس مجلسید یا وزیر حواشی دولت یازدهم؟ چند مورد از اتفاقات اخیر را با انتقادی به عملکرد دولت تدبیر و امید پشت سر گذاشته‌‌اید؟ چرا برای پیگیری حقوق‌های نجومی و انفعال دولت تدبیر و امید در برخورد با مدیران اشرافی و ویژه‌خوار به رئیس جمهور نامه نمی‌زنید؟ چرا برای پیگیری وضعیت ریزگردها در جنوب کشور و انفعال دولت یازدهم به دکتر روحانی نامه نمی‌زنید؟ چرا برای پیگیری فساد هشت هزار میلیاردی به رئیس جمهور نامه نمی‌زنید؟ چرا برای مشکل اعتیاد، فقر،فساد و تبعیض و انفعال دولت یازدهم در عرصه فرهنگ و اقتصاد به رئیس دولت نامه نمی‌زنید؟ چرا برای پیگیری نقض عهدهای واضح دولت و مجلسین آمریکا اقدامی نمی‌کنید و نامه نمی‌زنید؟

در قسمت دیگری آمده است: گیرم که لغو سخنرانی شما در مشهد غیرقانونی بوده باشد، که نبوده است و دادستان مشهد حسب مستنداتش و بر مبنای اختیار قانونی خود دستور به لغو جلسه داده است؛ آیا در شرایط فعلی که رسانه‌های غربی، عبری و عربی و برخی از رسانه‌های زنجیره‌ای داخلی هماهنگ با یکدیگر سعی در سانسور راهپیمایی اربعین دارند حرکت شما و ایجاد جوی غیر اربعینی خلاف منش عقلایی شرعی نبود؟ کف و سوت دشمنان نظام را می‌بینید؟ نمی‌توانستید دو روز دیرتر نامه بنویسید؟

در ادامه این نامه آمده است: آقای مطهری اگر نمی‌دانید بدانید، شما در حالی که هزاران و بلکه میلیون‌ها نفر، جوان و پیر، بزرگ و کوچک، زن و مرد و حتی معلولان جامعه ایرانی برای نشان دادن عشق و ارادت خود به سرور و سالار شهیدان راهی کربلا شده‌اند اینگونه خواسته یا ناخواسته موجی ایجاد کرده‌اید که تمرکز تمام رسانه‌های داخلی را به خود جلب کرده است و البته چه خوشحال و راحت کرده‌اید کار رسانه‌های خارجی را! خدا لعنت کند کسی را که یا خائن است و آگاهانه آب به آسیاب دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌ریزد و یا جاهل است که خود را در مقامی بالاتر از جایگاه فکری‌اش قرار داده است.

این تشکل دانشجویی تاکید کرد: کمی فکر کنید آقای مطهری! در ضمن در متن نامه‌تان اشاره معنی دار و مهمی به امام جمعه محترم مردم مشهد و نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی کرده‌اید که حسب پیگیری‌های انجام شده متوجه شدیم ایشان هیچ‌گونه نقشی در این ماجرا نداشته‌اند و اکنون از شما خواستاریم در اسرع وقت مدارک مستند خود را در تایید ادعای ایراد شده منتشر نمایید. اذهان مردم ایران بازیچه دست یک آقازاده نیست که اگر آقازاده نبودید و حرمت فامیلتان نبود و پنهان شدن پشت نام خانوادگیتان؛ بعید نبود که تا کنون تبدیل به تحلیل‌گر درجه دو رسانه دولتی انگلیس می‌شدید. توبه کنید و اصلاح آقای مطهری، پیش از آنکه با عکس‌العمل قهری این ملت مواجه شوید.

ارسال نظر: