دریافت شائبه برانگیز ۹۸ هزار ریالی "آسیاتک" از مشتریان
این پرسش مطرح شده که آیا دریافت وجه ۹۸ هزار ریالی برای تمدید زمان یکماهه با هدف استفاده از حجم باقیمانده مشترک از سوی آسیا تک قانونی است یا خیر؟
به گزارش « نسیم آنلاین »، کانال «نودِ اقتصادی» نوشت: شرکت "آسیا تک" در بسته"دی باکس" خود از مشترکان این شرکت بابت تمدید مهلت برای استفاده ازحجم باقیمانده ذخیره شده، رقمی در محدوده 98 هزار ریال دریافت میکند. براساس گزارش خبرنگار «نودِ اقتصادی»، چنانچه مهلت زمانی استفاده از حجم اینترنت باقیمانده مشترک، از موعد مقررعبور کند، دسترسی به اینترنت مشترک از ناحیه "آسیا تک" مسدود شده و پس از تماس با خدمات پشتیبانی و واریز 98 هزار ریال به حساب شرکت، فرصتی یکماهه برای استفاده از حجم باقیمانده، داده میشود. گفته میشود چناچه مشتری نتواند در موعد مذکور در"دی باکس"، از باقیمانده حجم استفاده کند، مجبور میشود تا یک سرویس جدید خریداری کند که این امر مستلزم صرف هزینهای از 48 هزار تا 99 هزار تومان خواهد بود. از قرار معلوم، یک مشترک درهر دوره از سرویس، فقط یکبار امکان استفاده از بسته "دی باکس" آسیاتک را دارد. محمد علی یوسفی زاده، مدیرعامل جوان "آسیا تک" درپرتال رسمی این شرکت گفته گرچه امروز دغدغه مشترک ما بهبود کیفیت دسترسی به اینترنت و سایر خدمات شبکهای است، اما من و همکارانم چشم انداز بلندی، فراتر از مرزهای جغرافیایی برای آسیاتک ترسیم کردهایم. شرکتهای ارایه خدمات اینترنتی، برای جذب مشتریان و رضایتمندی هرچه بیشترآنها چارهای جز ارایه سرویسهای بهتر ندارند درغیر اینصورت بزودی باید ازدست دادن مشتریان خود را به نظاره بنشینند. از این رو، این پرسش مطرح شده که آیا دریافت وجه 98 هزار ریالی برای تمدید زمان یکماهه با هدف استفاده از حجم باقیمانده مشترک از سوی آسیا تک قانونی است یا خیر؟