زیدان: نتوانستیم بازی همیشگی خود را به نمایش بگذاریم/ جنگیدیم تا ۳ امتیاز را بدست آوردیم

کدخبر: 2075076

سرمربی تیم فوتبال رئال‌مادرید گفت: بازی سختی بود. باید اعتراف کنم که در بعضی از دقایق خسته بودیم و نتوانستیم عملکرد خوبی از خود نشان بدهیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، رئال مادرید در هفته دوم دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در پرتغال به مصاف اسپورتینگ لیسبون رفت. پیش بینی می شد رئال بتواند در این دیدار به راحتی به پیروزی برسد اما این‌گونه نشد و شاگردان زین الدین زیدان به سختی توانستند با نتیجه دو بر یک بازی را به سود خود به پایان برسانند.

سرمربی رئال در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی سختی بود. باید اعتراف کنم که در بعضی از دقایق خسته بودیم و نتوانستیم عملکرد خوبی از خود نشان بدهیم. با این حال ناامید نشدیم و به تلاش ادامه دادیم تا اینکه توانستیم گل پیروزی را به ثمر برسانیم. به پیروزی در این بازی نیاز داشتیم چراکه می خواهیم به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کنیم. نتوانستیم بازی همیشگی خود را به نمایش بگذاریم. با این حال مهم کسب سه امتیاز بود که خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم.

زیدان درباره تعویض مارسلو گفت: مارسلو از نظر بدنی خسته بود. به همین خاطر ترجیح دادم او را تعویض کنم.

سرمربی رئال مادرید درباره گل دقایق پایانی کریم بنزما نیز گفت: بسیار خوشحالم که بنزما بار دیگر توانایی های خود را ثابت کرد. او گل زیبایی به ثمر رساند. امیدوارم که بتواند در دیدارهای آینده هم سرنوشت ساز ظاهر شود.

زیدان در پایان سخنان خود گفت: با وجود آنکه بسیاری بر این باور بودند که بازی راحتی پیش رو داریم اما اینگونه نبود. اسپورتینگ کار را برای ما سخت کرد. بازیکنان این تیم باانگیزه بالایی بازی کردند و نهایت تلاش خود را به کار گرفتند اما خوشبختانه ما هم جنگیدیم تا اینکه توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم.

رئال مادرید با این پیروزی، 11 امتیازی شد و در رده دوم جدول رده بندی باقی ماند. در این گروه، بوروسیا دورتموند با 13 امتیاز در صدر قرار دارد. رویارویی دو تیم در هفته پایانی در سانتیاگو برنابئو دیدنی خواهد بود.

ارسال نظر: