پای روایت شبکه افق از سال‌های سیاه ترور در کشور بنشینید

کدخبر: 2075244

مستند "شهدای ترور" با موضوع خاطرات یکی از جانبازان ترورهای کور منافقین در سال های دهه ۶۰، ساعت ۲۱:۳۰ امشب از شبکه افق پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، ابراهیم عبدالرحیم زاده یکی از قربانیان ترورهای کور منافقین طی سال های دهه 60 است، او در یکی از عملیات های ترور به شدت مجروح شد و در حال حاضر جزو جانبازان انقلاب به شمار می رود.

مستند «شهدای ترور» که به اقدامات جنایت کارانه منافقان در آن سال ها می پردازد، این بار به سراغ این جانباز سال های اول بعد از پیروزی انقلاب رفته است.

در این قسمت که با عنوان «روزهای بی قراری» به روی آنتن می رود، به عملیات های گوناگون منافقین طی سال های متمادی در به شهادت رساندن 17 هزار نفر از مردم ایران اشاره می شود؛ ترورهایی کور علیه کسانی که تنها جرمشان از نظر منافقین، فعالیت های مذهبی بود. همچنین تصاویری مستند از سال های اولیه بعد از پیروزی انقلاب و فعالیت های منافقین در این مستند به نمایش در آمده است.

مستند «شهدای ترور» به کارگردانی و تهیه کنندگی سید رضا حسینی، ساعت 21:30 پنجشنبه 4 آذر ماه از شبکه افق پخش می شود؛ تکرار آن نیز ساعت 7:00 روز بعد به روی آنتن خواهد رفت.

ارسال نظر: