حسن عباسی:

روحانی دنبال ریاست جمهوری مادام‌العمر هاشمی بود/ برجام در حال تبدیل شدن به قرارداد ترکمانچای است

کدخبر: 2075447

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز گفت: در دوره هشت ماهه آخر ریاست جمهوری هاشمی‌ رفسنجانی، دو نفر به دست و پا افتادند که ریاست‌ جمهوری او را مدام‌العمر کنند؛ نخستین نفر، عطاءالله مهاجرانی بود و دومین نفر حسن روحانی.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حسن عباسی شب گذشته در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در حسینیه محله دشت‌مزار شهر دماوند با بیان اینکه امیدواریم این توفیق را داشته باشیم که به تأسی از امام راحل که فرمودند «همه افتخارم این است که خود یک بسیجی هستم»، ما نیز توفیق حیات بسیجی را داشته باشیم.

وی افزود: بسیجی یعنی همچون حضرت امیرالمؤمنین (ع) که تمام وجودشان وقف اسلام بود و اگر آحاد جامعه در دوره حیات حکومت اسلامی وجودشان وقف اسلام نباشد، استمرار حیات حکومت اسلامی با نقصان جدی روبه‌رو خواهد شد.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز با بیان اینکه برخی در صدر اسلام از اطرافیان پیامبر اعظم (ص) متأسفانه به عافیت‌طلبی مشغول هستند، گفت: نتیجه آن شد وقتی که بزرگان به عافیت‌طلبی روی آوردند، وجودشان وقف اسلام نبود، بلکه وقف جمع‌آوری زر و اندوخته غنائم بود و در آخر دو امام معلوم ما با شمشیر و 9 امام معصوم ما با جام زهر شهید شدند و امام دوازدهم در غیبت کبری هستند.

عباسی تصریح کرد: شهدای عزیز ما خود را وقف اسلام کردند؛ ارزش انسان به بهای اوست نه به قیمتش.

وی بیان کرد: زندگی بسیجی در هفته بسیج نشان‌گر زندگی امیرالمؤمنین (ع) است که تمام وجودشان وقف اسلام بود؛ انسان‌های بزرگ بسیجی قیمت خود را شناختند و آن را به بالاترین بها فروختند.

*انتقاد شدید از پایین آوردن بنرهای بسیج در دماوند

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز خاطرنشان کرد: انسان‌های کوچک سیاسی امروز مشاهده می‌شود که چطور حرام و حلال می‌کنند؛ این قیمت آن‌هاست که چند میلیارد تومان کسی از آنان حمایت کند که در ریاست جمهوری، مجلس یا شورای شهر رأی بیاورند.

عباسی افزود: بعد از رأی آوردن مدیرانی برای چهار سال خدمت خود انتخاب می‌کنند که حرام و حلال را طوری نشان می‌دهند که انگار نه انگار در حکومت دینی و علوی مدیریت می‌کنند؛ امروز وجود مدیری که بقا داشته باشد، نایاب است.

وی با بیان اینکه مدیران همه قیمت دارند و یک نمونه فیش‌های نجومی آن‌هاست، گفت: مدیری که در شهر دماوند بنر پایین می‌آورد، قیمت دارد و بها ندارد؛ اگر بها داشت همچون همان هزار نفری که در سوریه زن و بچه و نام را گذاشتند و شهید شدند، با خداوند معامله می‌کرد؛ اما به خود اجازه می‌دهد که بنر بسیجیان را پایین بیاورد که مبادا چهار آیه از قرآن خوانده شود.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز تصریح کرد: مدیران ما به دروغ وعده 100 روزه می‌دهند؛ مقام معظم رهبری فرمودند که برجام قرار بود بیاید و اهرم فشار را از دوش ملت بردارد، نه اینکه خود اهرم فشار شود.

عباسی ادامه داد: مدیری که با قول دروغین بر سر کار آمده تاکنون 49 نسبت ناروا را به منتقدان خود بابت اینکه نتوانسته جواب دهد، داده است؛ آن کسی است که می‌گوید به خداوند پناه می‌برم از بستن دهان‌ها و شکستن قلم‌ها؛ این یعنی اینکه در دماوند بنر پایین بیاوریم.

وی بیان کرد: آقای فرماندار دماوند، بزرگ شما رئیس جمهور تاکنون در مدت 16 سال گذشته 40 بار بنده را به دادگاه کشیده و امسال 63 برنامه سخنرانی مرا در دانشگاه‌ها کنسل کرده است؛ ما که کت و شلواری هستیم، مسأله‌ای نیست، اما کسی که لباس روحانیت و دین بر تن دارد، پشت تریبون چیزی نگوید و طور دیگری عمل کند.

*مایه شرمساری مدیرانی در دماوند هستند که بنر بسیجیان را پایین می‌آورند

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز افزود: رئیس جمهور برای 2 میلیون زائری که پشت مرزها گیر کرده بودند، حاضر نبود که نامه بزند و وزیر ویژه بفرستد و آن را مایه شرمساری بداند.

عباسی گفت: اما برای لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد آن را مایه شرمساری دانست؛ مایه شرمساری مدیرانی هستند که در شهر دماوند بنرهای بسیجیان را پایین می‌آورند؛ اما این اتفاق خوب است، چراکه آقای فرماندار قبلاً هم به بزرگ‌ترهای شما گفته‌ام هر جایی که برنامه‌ها خوب باشد، منطقی و مرتب صحبت می‌کنیم، اما اگر در برنامه‌ای که صحبت از قرآن، اسلام و امام حسین(ع) است، دخالت اینچنینی کنید، بیشتر تحریک می‌شویم که مردم را نسبت به مفاسد و نامردی‌های این دولت روشن کنیم.

وی تصریح کرد: قرار بود که در این مراسم در خصوص بسیج و چارچوب‌های بسیج و همچنین مدافعان حرم و رویکردهای انقلابی صحبت کنم، اما با با توجه به بی‌تدبیری که فرماندار شهرستان دماوند کرده است، به این فرماندار درس سیاسی می‌دهم که سیاست‌مدار باید حد و حدود خود را حفظ کند.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز با اشاره به افشاگری‌هایی تازه‌ای در خصوص ماجرای مک فارلین بیان کرد: آمریکا هر 30 سال اسناد طبقه‌بندی شده خود را منتشر می‌کند و امسال آن‌ها 41 هزار صفحه از اسناد مک فارلین را منتشر کردند.

عباسی به شکایت‌های دولت از وی در خصوص ماجرای مک فارلین اشاره کرد و افزود: در دو شکایت صورت گرفته، در مرتبه نخست 500 صفحه و در مرتبه دوم 41 هزار صفحه سند را به دادگاه ارائه کردیم.

وی با بیان اینکه گاهی باید از کنار موضوع‌ها گذشت کرد، گفت: شنیدید که به مناسبت روز بسیج قرار است که جمعی از جوانان مؤمن در روستایی در شمال شهر دماوند مراسمی داشته باشند، خوب بود که خود فرمانداری هم یک نفر را می‌فرستاد بیاید و می‌گفت ما نیز با این بسیجیان همراهیم.

*قانون تحریم‌های داماتور در زمان هاشمی‌رفسنجانی تصویب شده است

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز تصریح کرد: اقدام فرماندار دماوند اسمش تدبیر، اما سوء تدبیر است و نتیجه آن سبب می‌شود که با پایین آوردن بنرهای بسیجیان، حرف‌هایی در این مراسم زده شود.

عباسی با بیان اینکه دولت مدعی است که تدبیر دارد، بیان کرد: بر اثر بی‌تدبیری دولت، مقام معظم رهبری به جای دولت و وزارت امور خارجه هشدار می‌دهد؛ آقای فرماندار دماوند، از آن چیزی که وحشت داشتید در شهر گفته شود، اکنون می‌گویم.

وی با اشاره به سخنان دیروز مقام معظم رهبری افزود: قانون داماتور و تحریم‌هایی که علیه ایران در سال 1375 تصویب شده، مربوط به دولت قبل نبوده، بلکه در دوره ریاست جمهوری آقای هاشمی‌رفسنجانی بوده است؛ از سال 1373 تا 1375 سناتورهای آمریکایی طرحی را به دولت پیشنهاد دادند که کسی جرأت نکند تا در صنایع نفت و گاز ایران بیش از 40 میلیون دلار سرمایه‌گذاری کند، در غیر این صورت آمریکا حق برخورد با آن‌ها را دارد.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز ادامه داد: این قانون آمریکا 20 سال پیش در دوره ریاست جمهوری آقای هاشمی‌رفسنجانی تصویب شد؛ اکنون همه جا این را مطرح می‌کنند که فشارها بر ملت در دولت قبلی بوده و دولت‌های اصلاحات و سازندگی بسیار پاک دست هستند و هیچ مسأله‌ای نداشته‌اند.

عباسی گفت: بعد از تصویب قانون داماتور در پاییز سال 1375 و اواخر دولت هاشمی‌رفسنجانی، دولت آقای خاتمی روی کار آمد که هشت سال همه طور امتیازی به غرب داده شد؛ آمریکا در این دوره زیر بار نرفت که قانون داماتور را بردارد.

وی با اشاره به اینکه قانون داماتور در سال 1385 برای 10 سال دیگر تمدید شد، تصریح کرد: امروز قانونی که علیه ایران در دوره ریاست جمهوری هاشمی‌رفسنجانی تصویب شده، دوباره برای 10 سال دیگر بعد از اینکه سه سال هر چه از هسته‌ای داشتیم روی میز مذاکره گذاشتیم و قوانین دشمن را پذیرفتیم، تمدید می‌شود؛ دشمن نه تنها در مسأله برجام زیر بار حذف تحریم‌ها نرفت، بلکه با وقاحت قانون داماتور را به مدت 10 سال دیگر یعنی تا سال 1405 تمدید کرد.

*روحانی یکی از دو نفری بود که به دنبال مادام‌العمری ریاست هاشمی‌رفسنجانی بود

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز بیان کرد: بعد از تصویب قانونی علیه ایران، رئیس ‌جمهور ما به کرج رفت و گفت که تحریم را از هر آنجا که وضع شده بود، شکستیم؛ اما تحریمی که قرار بود آن‌ها جمعش کنند، برای 10 سال دیگر تمدید شد.

عباسی با بیان اینکه فرماندار دماوند باید هم از حرف‌هایی که می‌زنیم، بترسد، افزود: صحبت‌هایی که مطرح شد، تنها حاشیه‌هایی درباره سخنان مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به افشاگری مسائلی که در سال 1375 صورت گرفت، گفت: در دوره هشت ماهه آخر ریاست جمهوری آقای هاشمی‌رفسنجانی، دو نفر به دست و پا افتادند که ریاست‌ جمهوری او را مدام‌العمر کنند؛ نخستین نفر، عطاءالله مهاجرانی بود، کسی که در دوره خاتمی وزیر و بعد به کشور انگلیس پناه شد و اکنون نیز در شبکه‌های غربی به نظام فحاشی می‌کند.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز تصریح کرد: نفر دومی که تلاش می‌کرد تا ریاست جمهوری آقای هاشمی‌رفسنجانی مادام‌العمر شود، شخص دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور فعلی کشور بود؛ روحانی مسأله پیدا کرده بود که اگر هاشمی‌رفسنجانی کنار برود، چکار کنند و به دست و پا افتاده بودند و در نشریات 20 سال پیش مطرح کرده بودند که هاشمی‌رفسنجانی فراتر از قانون اساسی است.

عباسی با بیان اینکه اگر فرماندار دماوند بنر بسیجیان را پایین نمی‌آورد، این مسائل را مطرح نمی‌کردم، بیان کرد: خیلی از حرف‌ها در سینه ما وجود دارد و هرگاه در هر دانشگاه و شهری یک مدیر دکتر روحانی جرأت کند، قلم‌ها را بشکند و دهان‌ها را ببندد، ما مسائلی را که برای دولت مثل زهر است برای افکار عمومی می‌گوییم.

وی خاطرنشان کرد: دکتر روحانی بداند که مدیرش در دماوند در بستن دهان‌ها و شکستن قلم‌ها کاری کرد چیزهایی که از آن وحشت داشت را بگویم؛ آقای فرماندار اصلاح‌طلب شهرستان دماوند، مایه شرمساری این است که کسانی برخلاف قانون اساسی در این مملکت به دنبال مادام‌العمر کردن ریاست جمهوری بودند.

* 8 بدعهدی آمریکا طی 38 سال گذشته علیه ایران

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز با لحن بسیار تند تأکید کرد: وقتی بنرهای بسیجیان توسط فرماندار دماوند پایین کشیده می‌شود، بخشی از کارهای دولت را می‌گوییم تا جامعه بداند چقدر آن‌ها راست‌گو هستند؛ این موارد ربطی به دولت قبلی ندارد و به دولت آقای هاشمی‌رفسنجانی برمی‌گردد.

عباسی با بیان اینکه آمریکا طی 38 سال گذشته تاکنون هشت بار بدعهدی کرده است، افزود: نخست وقتی دولت بازرگان سر کار بود، تعداد زیادی هواپیمای اف 16 خریداری کردیم که به سبب مشکلات اقتصادی آمریکا، به ما نقدی فروختند و بعد از دولت وقت آن تحویل دادند و 12.5 میلیارد دلار ما را به مدت 10 سال نگه داشتند.

وی ادامه داد: دوم این بود که دانشجویان پیرو خط امام متوجه جاسوسی آمریکا در لانه جاسوسی شدند و سفارت را اشغال کردند و امام راحل نیز حمایت کردند؛ زن‌ها و سیاه‌پوست‌ها را آزاد کردند و 53 نفر از این‌ها ماندند.

رئیس اندیشکده یقین یادآور شد: لازم است بدانید که مذاکراتی توسط اصلاح‌طلبان در الجزایر برگزار و قرار شد که شاه و 12.5 میلیارد دلار را پس دهند و دیگر در مسائل داخلی ما دخالت نکند؛ در این زمینه، ما گروگان‌ها را آزاد کردیم، اما آمریکا هیچکدام از تعهداتش را عملی نکرد و کلاً ما را تحریم کرد و تحریم از آن روز آغاز شد.

عباسی تصریح کرد: سومین بدعهدی آمریکا این بود که عراق را به جان ایران انداخت تا کشور را تصاحب کنند؛ سال 59 که جنگ آغاز شد، سپاه نوپا به کمک نیروهای ارتش رفت و کمک بچه‌های جهاد، دشمنی که تا خاک ما آمده بود را عقب بردند.

وی اضافه کرد: در سال 1364، وقتی وارد خاک عراق شدیم و گرفتیم، آمریکا ترسید و گفت با بدنه معتدل ایران ارتباط می‌گیریم؛ مذاکراتی در سال 64 توسط دو گروه آغاز شد که یک کانال آن با جاسوس کنگرلو و میرحسین موسوی بود.

*مذاکره برادرزاده آقای هاشمی با آمریکا، ماجرای 175 شهید غواص را به وجود آورد

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز بیان کرد: امروز آقایان تدبیر ریز مملکت را با خاطره اداره می‌کنند؛ آن‌ها یک صفحه برای وزیر خود منتشر نکردند، اما آمریکا برای نشستن و برخاستن با مک فارلین 41 هزار صفحه سند منتشر کرده است؛ خداوند می‌داند که در خصوص مذاکرات هسته‌ای که در نروژ و ... انجام شده، 30 سال آینده چند میلیون صفحه سند منتشر شود.

عباسی با بیان اینکه ایران به خاک عراق رفت و آمریکا احساس خطر کرد، افزود: در این زمینه، آمریکایی‌ها جلو آمدند که می‌خواهیم با شما نزدیک شویم و اسلحه بفروشیم.

وی اضافه کرد: یک کانال آمریکا هم با علی هاشمی، برادرزاده آقای هاشمی‌رفسنجانی بود که در 28 شهریور ماه سال 1365 این فرد را آمریکایی‌ها شکار کردند و آمریکا بردند و سه روز توجیهش کردند؛ آمریکایی‌ها از طریق این فرد پرسیدند که برنامه‌های بعدی شما چیست؛ گفت قرار است که امسال بصره را بگیریم.

رئیس اندیشکده یقین گفت: آمریکایی‌ها همان جا فهمیدند که قرار است عملیات کربلای چهار و پنج در نزدیکی شلمچه صورت پذیرد؛ اطلاعات لو رفت و آن شد که بر سر بچه‌های ما در کربلای چهار آمد و دو سال پیش 175 شهید غواص را مشاهده کردید؛ مأمور سیا می‌گفت: «این فرد خام‌تر و جوان‌تر از آن است که بفهمد چه می‌گوید» و هر چه نباید می‌گفت؛ گفته است.

عباسی تصریح کرد: دولت برای سخنرانی علی مطهری در مشهد، زمین و زمان را به هم می‌ریزد و مسأله ایجاد می‌کند تا همه مسائل اصلی کشور فراموش شود و آن را مایه شمساری می‌داند؛ اکنون ما که پسر شهید مطهری و برادرخانوم رئیس مجلس نیستیم تا رئیس جمهور برای یک سخنرانی، زمین و زمان را به هم بریزیم و وزیران بیکار را مأمور و با آن برخورد کند؛ هر روز این بلا را سر سخنرانی ما می‌آورند.

وی بیان کرد: وقتی انسا‌ن‌های انقلابی در جایی حضور پیدا می‌کنند، نگران میز و خودروی خود نیستند که محافظه‌کاری کنند و بترسند؛ پس بهترین کار این است که از کنار نیروهای انقلابی عبور کنیم؛ ما قدرت رئیس جمهوری نداریم که نامه بزنیم تا جابه‌جایی سخنرانی را مایه شرمساری بداند، بنابراین به مردم می‌گوییم که آنچه بر سر سخنرانی علی مطهری آمد، هر روز بر سر سخنرانی ما می‌آورید.

*مدتی است که لبخندی بر لبان جناب ظریف دیده نمی‌شود

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز به ادامه بدعهدی‌های آمریکا پرداخت و افزود: از کانال سومی نیز یاد می‌شود که در چهارم خرداد 1365، مک فارلین و یک اسرائیلی با یک تیمی به تهران می‌آیند و از طرف ریگان، یک کیک، کلت، انجیل امضا شده ریگان و یک کلید می‌آورند؛ کلیدی که آمریکایی‌ها در سال 1365 آوردند تا در روابط با ایران از آن طرف باز شود، ولی 27 سال قبل از این طرف کلید را انداخت تا مشکلات را حل کند، غافل از اینکه اوباما می‌رود و ترامپ می‌آید و زیر کاسه و کوزه همه چیز می‌زند، دیگر مدتی است که لبخندی بر لبان جناب ظریف دیده نمی‌شود و به تاریخ پیوست؛ آقای عراقچی را که اصلاً نمی‌بینیم و دیگر فشار ایمیلی هم جواب نمی‌دهد.

وی تصریح کرد: در سفر مک فارلین با تیمی از اسرائیل، از موشک‌های فاسد تاریخ گذشته‌ای که آمریکا قبلاً به اسرائیل فروخته بود و مهر انبارهای اسرائیل داشت، به ایران آوردند که دیدند که مایه آبروریزی است و تمام کشورهای عربی را پر کردند که ما به ایران اسلحه فروختیم و هنوز بعد از 30 سال، کشورهای عربی همچون تونسی‌ها، الجزایری، عراقی‌ها، عربستانی‌ها، یمنی‌ها و… می‌گویند شما با اسرائیل ساخت و پاخت داشتید؛ آن‌ها می‌گویند ایران با اسرائیل رابطه داشته و اسلحه خریده‌اید و این را باور نمی‌کنند و این ضربه‌ای بود که آمریکا به ما زد.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز بیان کرد: امروز فرمانداران دستور می‌دهند که نگذارید در دانشگاه‌ها حرف زده شود، اما میدان را برای کسانی که پای خود را روی پرچم آمریکا نمی‌گذارند، باز می‌کنند؛ جوانان با جست‌وجویی عادی 41 هزار صفحه سند را می‌توانند پیدا کنند.

عباسی در ادامه بدعهدی‌های آمریکا افزود: سرهنگی در آمریکا اعتراف کرد که از طرف سیا مأموریت داشته که برود در جبهه‌های ایران و مطمئن شود که سلاح‌های شیمیایی که آمریکا به عراق داده است، در جبهه‌های ایران جزیره مجنون، فاو علیه ایران استفاده شده است و اجازه نمی‌دهد ایران جلوتر بیاید؛ ما در سال 1365 و 1366، تقریباً پیروز جنگ بودیم و آمریکا با دادن سلاح شیمیایی، خواست که ایران پیروز نشود.

وی ادامه داد: از طرفی اطلاعات ایران را از یک کانال‌ها می‌گرفتند و از طرفی، سلاح شیمیایی در اختیار عراق می‌گذاشتند تا ایران پیروز میدان نشود و نهایتاً جام زهر را به امام نوشاندند و جنگی که در حال پیروزی بودیم، امام را به سمت نوشاندن جام زهر کشاندند و امروز ادعا می‌کنند و خواب می‌بینند که جام زهر شیرین بود؛ آقایانی که ضعف داشتند امام راحل را به مسأله جام زهر کشاندند و گفتند که امام راضی بود؛ اما امام راحل یک جمله برای امروز گفت که هر کسی مطلبی از من نقل کرد، باید مکتوب یا در تلویزیون و رادیو دیده و شنیده باشد؛ چراکه می‌دانستند بعضی‌ها بعداً پشت سرشان خواب می‌بینند.

*برجام در حال تبدیل شدن به قرارداد ترکمنچای است

رئیس اندیشکده یقین افزود: ششمین مورد از بدعهدی‌های آمریکا، زمانی بود که آمریکایی‌ها 11 سپتامبر را به وجود آوردند و گردن القاعده انداختند؛ ما در افغانستان با آمریکا همکاری کردیم؛ ولی زمانی که کار آمریکا انجام شد، دولت آقای خاتمی و چهار دولت دیگر را در محور شرارت قرار داد که آن‌ها مزد خود را گرفتند.

عباسی تاکید کرد: بار هفتم، وقتی عراق را گرفتند، دو ماهه خواستند ایران را بگیرند و ترسیدند و مذاکرات راه انداختند؛ نترسید کسی از جناح شما نمی‌رود تا شهید شود؛ همه شهدا از جناح انقلابی هستند و اگر جنگ هم شود این انقلابی‌ها هستند که می‌جنگند؛ در دفاع مقدس قبلی زیباکلام و جواد ظریف و علی مطری نبودند و در جنگ‌های بعد هم نیستند.

وی با انتقاد از صحبت‌های اخیر سخنگوی وزارت خارجه مبنی بر اینکه «دلواپسان هر چه کمتر باشند، بهتر است»، خطاب به او گفت: دلواپس شما و رئیست هستید که نگرانید آمریکا زیر دو سال و نیمی که رفتید و باختید، بزند؛ اگر ملت در تاریخ خود ترکمنچای را دارد، برای این ملت نمونه‌ای از برجام در حال تبدیل شدن به قرارداد ترکمنچای است.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز در ادامه تصریح کرد: دوره جان کری وزیر امور خارجه آمریکا رو به پایان است و مشخص نیست که نفر بعدی آغوش برای دوستان باز کند؛ سخنگوی وزارت امور خارجه و رئیسش دلواپس هستند.

عباسی خاطرنشان کرد: اگر فرماندار دماوند که رئیس جمهورش برای جابه‌جایی سخنرانی علی مطهری مملکت را به هم ریخت و آن را مایه‌ سرمشاری دانست، چهار بنر بسیجیان را پایین نمی‌آورد، امروز اینطوری برخورد نمی‌کردم.

وی انتقاد کرد: مایه شرمساری سخنگوی وزارت امور خارجه است که دلواپسانی که در سوریه و عراق شهید می‌شوند تا امنیت به وجود بیاید را زیادی خطاب می‌کند؛ کسانی که در جریان دارودسته نیویورکی‌ها هستند، در حال خودی و محرم شدن با دولت هستند و اگر انقلابی‌ها مرده باشند که آمریکا بخواهد در مملکت ما نفود کند.

*چرا هاشمی‌رفسنجانی جلوی صادق زیباکلام لیبرال را نمی‌گیرد؟

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز با اشاره به شعر حکیم سنایی مبنی بر اینکه «کدخدایی همه غم و هوس است؛ کد رها کن، تو را خدای بس است»، افزود: این شعر باید بر درب وزارت امور خارجه درج شود؛ فرماندار دماوند به پشتوانه کدخدا بنر بچه حزب‌اللهی‌های دماوند را پایین می‌آورد؛ رهبر انقلاب می‌فرمایند که خداوند با ماست.

عباسی خطاب به فرماندار دماوند گفت: فرماندار اعتدال‌گرا و اصلاح‌طلب، بسیجی‌ها خداوند را دارند؛ خداوند رنگ عوض نمی‌کند که یک روزی اوباما و روز دیگر ترامپ باشد.

وی تصریح کرد: معتقد هستم که دولت می‌خواهد حرف‌های خود را از زبان صادق زیباکلام بزند که ما رژیم صهیونیستی را تأیید می‌کنیم و حاضر نیستیم که پا روز پرچم آن بگذاریم؛ امام راحل فرمودند که تا من هستم نخواهم گذاشت لیبرال‌ها قدرت بگیرند و حاکم شوند؛ چرا هاشمی‌رفسنجانی که مدعی است از امام راحل خواب می‌بیند جلوی صادق زیباکلام را نمی‌گیرد که می‌گوید سلول سلول بدنش لیبرال است.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز با بیان اینکه لیبرالیسم پدیده‌ای است که فرماندار دماوند و دیگر اربابانش در شهرهای دیگر می‌ترسند که درباره آن حرف بزنیم، بیان کرد: کار امروز آن‌ها از عبدالکریم سروش به محمود سریع‌القلم و صادق زیباکلام رسیده است؛ امروز چه شده که بعضی در مملکت پشت سر صادق زیباکلام خود را قایم می‌کنند و صدایی از مدعیان خط امام شنیده نمی‌شود.

عباسی افزود: هر چیزی در حکومت خوب درآمده کار اسلام بوده و هر چیزی بد درآمده، کار لیبرالیسم بوده است؛ اگر حسن طهرانی‌مقدم تولید موشک می‌کند و تونل‌هایی از موشک‌ها می‌بینیم، کار مدیریت جهادی و اسلام است؛ اگر امروز دشمن در سوریه و عراق و لبنان شکست خورده و قاسم سلیمانی را مشاهده می‌کنیم، کار اسلام است.

وی تصریح کرد: در هر کجایی که ناکارآمدی، فساد، ویلاسازی، کاخ‌سازی، اختلاس 3 هزار میلیاردی، اختلاس صندوق فرهنگیان و ... مشاهده می‌کنیم، کار لیبرالسیم است.

*به خاطر چرخه یوترن دلار مطلقاً تحریم‌های ما رفع نخواهد شد

رئیس اندیشکده یقین اضافه کرد: این تحریم‌ها ادامه پیدا کرد و وقتی دوباره سرکار آمدند، گفتند که تحریم مال چهار سال اخیر بود؛ ولی مملکت در رکود و نقدینگی بالاست، چاره‌ای ندارند و باید ملت را با موضوعات مختلف سرگرم کنند، یک هفته کنسرت مشهد، یک هفته سخنرانی علی مطهری و سال 54 هفته است و هر هفته، ملت را به یک چیزی مشغول می‌کنند و البته آلودگی هوا قابل حل نیست یا اشتغال، دست به دست هم دهیم و اشتغال را حل کنیم؛ مگر قرار نبود 100 روزه حل شود.

عباسی تاکید کرد: مطلقاً تحریم‌های ما رفع نخواهد شد؛ آمریکا یک مفهومی به نام یوترن یا دور برگردان دارد؛ معنایش این است که هر کسی می‌خواهد با ما مذاکره کند، باید پولش را به دلار تبدیل کند؛ وقتی آقای سیف به آمریکا رفت و گفت هیچ اتفاقی نیفتاد، می‌گویند ما هیچ قولی برای برداشتن چرخه دلار ندادیم و آمریکا برای نخستین بار راست گفت که به علت اعتماد به آمریکا و عدم حضور تیم وزارت اقتصاد و بانک مرکزی و وزیر خزانه‌داری آمریکا، کلاهی بر سر ما گذاشتند و هشت بار دست دوستی به دشمن دادیم و دشمن باز به ما نارو زد.

وی با بیان اینکه سیاست‌مدار باید حد و حدود خودش را بداند و به فرماندار دماوند درس سیاسی می‌دهم، افزود: این دولت هم همچون دولت‌های قبلی می‌رود؛ ولی آن فرمانداری پیروز است که به مردم خود احترام می‌گذارد؛ اگر قرار است که دولت جابه‌جایی سخنرانی علی مطهری شرمساری بداند، برای تک تک کارهای که مدیران برای بستن دهان‌ها انجام می‌دهند همانگونه رفتار کند.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز گفت: در هفته بسیج هستیم و عقبه آن به سپاه مربوط است؛ فرماندار دماوند حق ندارد که به سپاه فشار بیاورد که آرم خود را بردارد؛ در هفته بسیج برای سخنرانی یک انسان انقلابی، فرمانداری به سپاه فشار می‌آورد که آرم سپاه را از روی بنر بردارید.

عباسی تصریح کرد: آرم سپاه وقتی وسط خلیج فارس، سوریه، عراق می‌درخشد، کماندوهای آمریکایی عقب می‌روند؛ مایه شرمساری افتضاح لوله بالای شهر و ویلاسازی‌های دماوند، بیکاری جوانان، ربای بانک‌ها است، بروید آن‌ها را جمع کنید.

وی خاطرنشان کرد: مایه شرمساری در سال 1375 مشخص می‌شود که شخص رئیس جمهور برخلاف قانون اساسی به دنبال مادام‌العمر کردن دولت هاشمی‌رفسنجانی بوده است؛ به مدیران دنیاپرست خود بگوید که سمت نیروهای انقلابی نیاید، نیروهای انقلابی هیچی ندارند و امروز شاگردان آن‌ها در سوریه شهید می‌شوند.

* علی مطهری در حال تبدیل شدن به حجابی برابر آثار نجات‌بخش پدرش است

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه با هیچ‌کسی تعارف نداریم، افزود: رئیس جمهور از سال 1383 هر روز ما را به دادگاه کشانده، فرماندار شهرستانش بنر پایین می‌آورد، هشت بار مذاکره کردیم و شکست خوردیم تا در آخر برای سخنرانی علی مطهری جنجال درست کنید؟

عباسی با اشاره به اینکه بابت اعمال علی مطهری، جوانان متدینی که آثار شهید مطهری را می‌خوانند، از آن فاصله می‌گیرند، گفت: علی مطهری در حال تبدیل شدن به حجابی برابر آثار نجات‌بخش پدر خودش است.

ارسال نظر: